Clickable map op een slide graphic?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marius Hogendoorn

Marius Hogendoorn

26/11/2010 23:06:56
Quote Anchor link
Ik heb het als PHP-nitwit na wat neuzen her en der toch voor elkaar gekregen: een graphic op pagina die met een button kan worden gewisseld.

Maar wat mij niet lukt (en ik vraag mij dus af of het sowieso wel mogelijk is), is deze graphics vervolgens van een clickable map te voorzien.
Hier de pagina die ik bedoel: deze pagina. http://www.communicationresearch.eu/eu/stages-of-ACR.html#.
Hoop dus dat iemand hier raad mee weet.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 08:13:57

26/11/2010 23:16:25
Quote Anchor link
Waar zou je dat dan willen hebben?

Marius Hogendoorn

Marius Hogendoorn

27/11/2010 00:25:22
Quote Anchor link
Ik zou in de graphic rechts op de verschillende vakken in de figuur doorklikopties willen hebben naar verschillende pagina's. In deze figuur zijn er twee velden die ik clickable wil maken, in andere figuren drie of meer. Ik had het er al in zitten voordat ik het idee kreeg om van de figuur een slide te maken met twee versies met verschillende teksten. Aardig idee vond ik zelf ;-) , maar daarmee viel wel de bodem onder de clickable map weg. En dus kom ik maar hier te rade ...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.