Cliptop40 :shame:

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »
Marien xD

Marien xD

21/12/2004 22:46:00
Quote Anchor link
Beste mensjes,

Ik kom wederom met een site-check :$ Jullie hebben deze site al vaak langs zien komen (de echt diehards dan)

maar nu vraag ik je nog 1 keer: antwoord eerlijk en ga niet zeuren over de indeling ;) net als vorige keer.

Offtopic:
Leuk he mijn naam :P kijken hoe lang het blijft staan ;)

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 05:15:44

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 22:51:00
Quote Anchor link
Nog steeds een witte balk in je achtergrond :/

<offtopic>
En dat je er admin kan onder zetten wist ik al ff :P
Je komt met oud nieuws... :P
</offtopic>

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 22:53:00
Quote Anchor link
ow :) vond het wel leuk om te doen ;)

ik krijg meerdere reacties op die achtergrond. Daar moet je ff niet naar kijken want die word binnenkort aangepast

Mitch X

Mitch X

21/12/2004 22:54:00
Quote Anchor link
Mja, alleen de echte admins hebben een titeltje EN administrator eronder ;)

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 22:55:00
Quote Anchor link
Njah... Voor de rest vind ik ie er wel door kunnen....
Alleen... Links, eerst gebruik je dat soort 'ding' als button, en later als titel achtergrond.... Vrij dom vind ik.... :)

Mitch X

Mitch X

21/12/2004 22:57:00
Quote Anchor link
Ik vind dit geen verbetering ...
Te druk joh :|

<offtopic>Wat denk je van de dubbele titel?</>

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 22:58:00
Quote Anchor link
Quote:
<offtopic>Wat denk je van de dubbele titel?</>

It sucks ! :P

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:04:00
Quote Anchor link
ja ik vind dit button en titel ook nog niet helemaal zozo maar daar moet ik even goed over nadenken.

Die titel van mitch is zeker :(

Bram Z

Bram Z

21/12/2004 23:10:00
Quote Anchor link
Een link zetten zou leuk zijn :,

Voor de rest heel goede site; snel, duidelijk en heel goede layout. ik zou wel de achtergrond van partners en links (in het menu) iets anders pakken.

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:12:00
Quote Anchor link
thanks d@rk

voor jou dan ook maar even en alle luie mensjes:

www.cliptop40.nl

B a s
Beheerder

B a s

21/12/2004 23:24:00
Quote Anchor link
je kan zeggen wat je wil, maar ik vind de website goed vooruit gaan. In het begin had je echt een header met daaronder linker kolom, rechter kolom, erg standaard en saai! Ik vind dit dus een hele vooruit gang :) ben benieuwd naar je volgende versie..

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:32:00
Quote Anchor link
thnks Bas. Dat zal nog wel even duren ;) ben net deze layout te boven. nu even mn andere site's bijwerken en deze met php afmaken.

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 23:49:00
Quote Anchor link
<FF nog offtopic>
Love my title :p
</FF nog offtopic>

Edit:
Niet dan :P
Gewijzigd op 22/12/2004 00:08:00 door Alfred -

Winston Smith

Winston Smith

22/12/2004 00:25:00
Quote Anchor link
Kvind hem ook wel netjes hoor ;) Kom vaak op je site. Wat je (vind ik) wel moet doen, is al je liedjes in 1 formaat zien te krijgen, want nu start de ene keer Winamp op en de andere keer Media Player, en dan wordt je weer doorverwezen naar een andere site. Da's wel irri, maar misschien mag je dat niet veranderen ivm copyright?

Marien xD

Marien xD

22/12/2004 17:56:00
Quote Anchor link
@ kasper
Met copyrights heb ik niets te maken omdat het in een grijzen zone bevind. De opbouw van de vorige site wat meer nnar het illegale toe. De huidige opbouw is wel weer legaal :S

Verder proberen wij zo veel mogelijk winmedia clips te zoeken, maar meestal is zo'n populaire clip alleen in een ander formaat te vinden. Daarom de verschillende formaten.

Trouwens, welk formaat de clip heeft staat voor de clip in het biografie gedeelte.

Thanks voor je vele bezoek ;)

Marien den Besten

Niek s

niek s

22/12/2004 19:14:00
Quote Anchor link
ik vind het een mooie site, alleen ik vind het altijd wel mooi (mijn menig) als je het menutje bewegend maakt, met een onmouseover bedoel ik dan, ik vind het altijd wel mooi dat als je er met je muis over heen gaat dat je dan iets ziet bewegen...

dat heb je wel bij de normale hyperlinkjes maar niet bij die andere in het 'echte menu'

Dit is mijn mening als je het niet mooi vind prima maar dit is gewoon mijn mening...

Marien xD

Marien xD

23/12/2004 16:19:00
Quote Anchor link
Beste niek ;)

Wat jij bedoelt is ook gemaakt. Maar ik laat em nog niet preloaden. Dit moet ik nog inbouwen. Hou je muis eens wat langer op mijn menu ;)

Niek s

niek s

23/12/2004 16:33:00
Quote Anchor link
ok :)

Niek s

niek s

23/12/2004 16:34:00
Quote Anchor link
ik zie het alleen bij zoeken werkt het niet....:(

Marien xD

Marien xD

24/12/2004 12:59:00
Quote Anchor link
Dat weet ik want dat gaat niet naar een aparte pagina, klik er maar eens twee keer op ;)

Geen verdere reacties meer?

Marien xD

Marien xD

24/12/2004 16:23:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat er meer reacties zullen volgen ;) Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik neem ze mee bij het aanpassen van de site!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.