CMS html edit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joran

joran

19/08/2009 11:05:00
Quote Anchor link
ik heb lang lopen googlen naar dit script.. Misschien iemand een idee?

Een cms dat classes uit de html kan veranderen. Dus in html schrijft de scripter: <p class="cms"> en dan haalt de cms de inhoud ervan op om die te laten veranderen. Op het moment werk ik met CushyCMS (www.cushycms.nl) Als je daar de video kijkt snap je wat ik bedoel. Erg mooi gemaakt zon cms maar zou iemand een idee hebben of er ergens zo'n script te krijgen is?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 10:55:49

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/08/2009 11:10:00
Quote Anchor link
Je kunt het ook gewoon zelf veranderen? Of zelf erbij maken?

Joran

joran

19/08/2009 11:13:00
Quote Anchor link
Nee het gaat erom dat mensen die er niks van af weten het aan kunnen passen. Dat is het idee achter een CMS toch ook? :p

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/08/2009 11:45:00
Quote Anchor link
Joa... Maar wil je dan zeggen dat je wel CSS kennis hebt, maar geen PHP? Want als jij zo'n class wilt veranderen, zul je dat waarschijnlijk doen in iets wat je zelf gemaakt hebt. Dus dan zou je het toch net zo goed handmatig kunnen veranderen?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/08/2009 12:01:00
Quote Anchor link
Je bedoelt waarschijnlijk dat een user zelf een bepaalde class aan bijvoorbeeld een <p> moet kunnen toekennen. Als je met TinyMCE werkt, zijn daar plugins voor. Deze op bram.us ziet er veelbelovend uit.

Joran

joran

19/08/2009 12:34:00
Quote Anchor link
Kijk de video op de homepage van www.cushycms.nl eens> Daarin leggen ze uit hoe hun cms werkt. Zo'n soort cms als dat van cushy wil ik dus ook :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.