CMS Scripter gezocht!!met spoed!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 16:29:00
Quote Anchor link
De muziek cms die wij willen gebruiken voor een vernieuwde community is een CMS met veel eisen, onder andere.

• Inlog gebaseerd op VBulletin Forum ( script is er al )
• Homepagina met alle info over muziek ( muziek, Top20 muziek, Top 20 scores, pas geuploade bestanden, top20 meest beluisterd enz.. )

Bezoekers
• muziekplayer beluisteren die we maken voor de bezoekers..
• bezoeker kan op de website ook zelf muziek luisteren..
• bezoeker kan reacties lezen over de muziek

Leden
• leden kunnen hun eigen playlist maken voor de muziekplayer..
• leden kunnen muziek downloaden
• leden kunnen enkel muziek uploaden
• leden kunnen hele albums uploaden
• leden kunnen reacties plaatsen over de muziek
• leden kunnen score aangeven voor muziek

Beveiliging
• zodra men bronweergave bekijkt mag er geen link worden getoond van de muziek bv ( mms:// or empty )
• muziek kan niet gedownload worden als je geen lid bent..

Ben jij diegene die ons hierbij kan helpen, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk...

Demo:
http://muziek.wajow.com

Graag ook uw portfolio vermelden!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 22:39:49

Justin S

Justin S

08/09/2009 16:35:00
Quote Anchor link
Vergoeding?

Steen

steen

08/09/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Er staan spelfouten, het is dat het een site voor marokkaanse bezoekers is.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:20:00
Quote Anchor link
het liefst vrijwillig maar maar we kunnen het wel vergoeden.. niet veel..

@Steen
het is even snel getypt

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/09/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Voor niks gaat de zon op kerel. Houdt dat in je achterhoofd. Als je kwaliteit wil moet je investeren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:28:00
Quote Anchor link
@Jurgen

Wat ik wel kan doen is degene mede eigenaar maken.. dus de winst word dan verdeeld..
en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..

- wes  -

- wes -

08/09/2009 17:30:00
Quote Anchor link
Als je dat echt kon garanderen hield je dat wel voor jezelf. Medeeigenaar is net zoveel waard als gebakken lucht voor een webontwikkelaar. Keiharde duiten werkt voor ons het best, ook qua motivatie

Kevin Stoove

Kevin Stoove

08/09/2009 17:32:00
Quote Anchor link
MrRed0uaN schreef op 08.09.2009 17:28:
@Jurgen

en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..

Ben jij dat Joey Kindt?

Steen

steen

08/09/2009 17:36:00
Quote Anchor link
@MrRed0uaN: Waarom maak je die spelfout dan ook in dit topic ;)

Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.

Stel een uur-/projecttarief vast en je zult programmeurs vinden.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:38:00
Quote Anchor link
@kevin stoove

Joey kindt ??

wij hebben momenteel de website al draaien en hebben gemiddeld 600 unieke bezoekers per dag.. en met onze nieuwe cms die in 2010 zal komen zullen we zeker onze bezoekers aantal verhogen naar duizenden per dag..

maar daarvoor hebben wij iemand nodig die ons daarbij kan helpen..

MvG
Redouan

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:40:00
Quote Anchor link
steen schreef op 08.09.2009 17:36:
@MrRed0uaN: Waarom maak je die spelfout dan ook in dit topic ;)

Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.

Stel een uur-/projecttarief vast en je zult programmeurs vinden.

ik zelf ben niet zo goed in ABN en ik ben hier gekomen om hulp te krijgen en niet om mijn nederlands telkens te controleren..

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/09/2009 18:39:00
Quote Anchor link
Nee, hij is geen Joey Kindt kan ik vertellen.
Ik heb deze persoon in mijn Windows Live Messenger lijst. Maar helaas zit ik al vol dit jaar (terwijl ikzelf programeer vanuit hobby-sfeer)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

08/09/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Ik wil dit wel voor je oppakken voor 35 euro per uur.

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 19:33:00
Quote Anchor link
Als jij paar honderd unieke bezoekers per dag heb, kan je er best wel geld uit halen door reclame banners te plaatsen. Met het geld wat je daarmee verdiend, kan je de programmeur betalen.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 21:17:00
Quote Anchor link
Waarom onnodige "haat" reacties plaatsen als men toch niet in staat is om te helpen? ? ?
Voor diegene die serieuse reacties hebben geplaatst, dank jullie wel!

voor die anderen, vroeg ik alleen om hulp niet om commentaar! hou het voor jullie AUB

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 21:26:00
Quote Anchor link
Ik wil het ook wel oppakken, maar zeker niet voor minder dan 20€ per uur.

Steen

steen

08/09/2009 21:30:00
Quote Anchor link
Voor een normaal tarief van €60 per uur kan ik er aan beginnen. Het is dan legaal (= wit). Misschien wil je dit niet, wat ik me erg goed kan voorstellen bij deze site.

Ik plaats deze reactie omdat ik er een hekel aan heb dat er straks een paar scripters komen die geen kwaliteit kunnen leveren en met een belachelijk laag loon komen.

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Steen, pardon?!

Betekent het omdat ik mijzelf tegen een laag uurloon aanbied dat ik geen kwaliteit lever?! Dat is wel het belachelijkste wat ik ooit gehoord heb. Dus ik als ik nu €70 vraag kan ik ineens kwaliteit leveren. Yeahright.

08/09/2009 22:12:00
Quote Anchor link
'De een z'n dood is de ander z'n brood.' Ownee, die is hier niet echt van toepassing.

De één vraagt ontiegelijk veel voor z'n geleverde werk (en levert bagger werk), terwijl de ander spot goedkoop is (en hartstikke goed werk levert). Dat gebeurt vaak. Op zich is d'r natuurlijk niets mis mee dat de één duurder is dan de ander, das normaal (en het klopt dat als je beter bent dat je meer kan vragen). Maar inderdaad is het wel een beetje laag bij de grond om te stellen dat als je duurder bent, dat je dan ook beter bent.
Persoonlijk zou ik ook niet op die reactie van Steen ingaan omdat ik die zelf nogal arrogant vind. Het is een drogreden. Je kunt die vergelijking niet zomaar maken. (Waarom is de één expres wel goedkoper dan de ander?)
(En je moet ook wel opletten bij de offerte, er kan aangegeven worden dat er verwacht wordt dat het af is in x aantal uur, maar wat als het langer duurt? Krijgt de koper meer kosten of de verkoper?)

Edit: Dat het niet duur is hoeft dus ook niet direct te bedenken dat het zwart is. (Wel grappig dat hier steeds wit wordt genoemd, doet mij steeds weer aan witwassen denken.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 23:30:00
Quote Anchor link
ALLES moet wit, voor diegene die gekkigheden bedenken;)
Ons naam is geregistreerd bij de kvk. Dus aan zwart werk doe ik niet!

Jaron T

Jaron T

09/09/2009 08:46:00
Quote Anchor link
Als je het in het wit wil laten doen tegen een vergoeding ben je sowieso een x aantal centen kwijt. Een hobbyist die werkt voor je tegen een vergoeding werkt dus in het zwart?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.