CMS Scripter gezocht!!met spoed!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 16:29:00
Quote Anchor link
De muziek cms die wij willen gebruiken voor een vernieuwde community is een CMS met veel eisen, onder andere.

• Inlog gebaseerd op VBulletin Forum ( script is er al )
• Homepagina met alle info over muziek ( muziek, Top20 muziek, Top 20 scores, pas geuploade bestanden, top20 meest beluisterd enz.. )

Bezoekers
• muziekplayer beluisteren die we maken voor de bezoekers..
• bezoeker kan op de website ook zelf muziek luisteren..
• bezoeker kan reacties lezen over de muziek

Leden
• leden kunnen hun eigen playlist maken voor de muziekplayer..
• leden kunnen muziek downloaden
• leden kunnen enkel muziek uploaden
• leden kunnen hele albums uploaden
• leden kunnen reacties plaatsen over de muziek
• leden kunnen score aangeven voor muziek

Beveiliging
• zodra men bronweergave bekijkt mag er geen link worden getoond van de muziek bv ( mms:// or empty )
• muziek kan niet gedownload worden als je geen lid bent..

Ben jij diegene die ons hierbij kan helpen, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk...

Demo:
http://muziek.wajow.com

Graag ook uw portfolio vermelden!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 16:43:01

Justin S

Justin S

08/09/2009 16:35:00
Quote Anchor link
Vergoeding?

Steen

steen

08/09/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Er staan spelfouten, het is dat het een site voor marokkaanse bezoekers is.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:20:00
Quote Anchor link
het liefst vrijwillig maar maar we kunnen het wel vergoeden.. niet veel..

@Steen
het is even snel getypt

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/09/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Voor niks gaat de zon op kerel. Houdt dat in je achterhoofd. Als je kwaliteit wil moet je investeren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:28:00
Quote Anchor link
@Jurgen

Wat ik wel kan doen is degene mede eigenaar maken.. dus de winst word dan verdeeld..
en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..

- wes  -

- wes -

08/09/2009 17:30:00
Quote Anchor link
Als je dat echt kon garanderen hield je dat wel voor jezelf. Medeeigenaar is net zoveel waard als gebakken lucht voor een webontwikkelaar. Keiharde duiten werkt voor ons het best, ook qua motivatie

Kevin Stoove

Kevin Stoove

08/09/2009 17:32:00
Quote Anchor link
MrRed0uaN schreef op 08.09.2009 17:28:
@Jurgen

en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..

Ben jij dat Joey Kindt?

Steen

steen

08/09/2009 17:36:00
Quote Anchor link
@MrRed0uaN: Waarom maak je die spelfout dan ook in dit topic ;)

Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.

Stel een uur-/projecttarief vast en je zult programmeurs vinden.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:38:00
Quote Anchor link
@kevin stoove

Joey kindt ??

wij hebben momenteel de website al draaien en hebben gemiddeld 600 unieke bezoekers per dag.. en met onze nieuwe cms die in 2010 zal komen zullen we zeker onze bezoekers aantal verhogen naar duizenden per dag..

maar daarvoor hebben wij iemand nodig die ons daarbij kan helpen..

MvG
Redouan

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 17:40:00
Quote Anchor link
steen schreef op 08.09.2009 17:36:
@MrRed0uaN: Waarom maak je die spelfout dan ook in dit topic ;)

Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.

Stel een uur-/projecttarief vast en je zult programmeurs vinden.

ik zelf ben niet zo goed in ABN en ik ben hier gekomen om hulp te krijgen en niet om mijn nederlands telkens te controleren..

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/09/2009 18:39:00
Quote Anchor link
Nee, hij is geen Joey Kindt kan ik vertellen.
Ik heb deze persoon in mijn Windows Live Messenger lijst. Maar helaas zit ik al vol dit jaar (terwijl ikzelf programeer vanuit hobby-sfeer)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

08/09/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Ik wil dit wel voor je oppakken voor 35 euro per uur.

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 19:33:00
Quote Anchor link
Als jij paar honderd unieke bezoekers per dag heb, kan je er best wel geld uit halen door reclame banners te plaatsen. Met het geld wat je daarmee verdiend, kan je de programmeur betalen.

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 21:17:00
Quote Anchor link
Waarom onnodige "haat" reacties plaatsen als men toch niet in staat is om te helpen? ? ?
Voor diegene die serieuse reacties hebben geplaatst, dank jullie wel!

voor die anderen, vroeg ik alleen om hulp niet om commentaar! hou het voor jullie AUB

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 21:26:00
Quote Anchor link
Ik wil het ook wel oppakken, maar zeker niet voor minder dan 20€ per uur.

Steen

steen

08/09/2009 21:30:00
Quote Anchor link
Voor een normaal tarief van €60 per uur kan ik er aan beginnen. Het is dan legaal (= wit). Misschien wil je dit niet, wat ik me erg goed kan voorstellen bij deze site.

Ik plaats deze reactie omdat ik er een hekel aan heb dat er straks een paar scripters komen die geen kwaliteit kunnen leveren en met een belachelijk laag loon komen.

Mar cel

Mar cel

08/09/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Steen, pardon?!

Betekent het omdat ik mijzelf tegen een laag uurloon aanbied dat ik geen kwaliteit lever?! Dat is wel het belachelijkste wat ik ooit gehoord heb. Dus ik als ik nu €70 vraag kan ik ineens kwaliteit leveren. Yeahright.

08/09/2009 22:12:00
Quote Anchor link
'De een z'n dood is de ander z'n brood.' Ownee, die is hier niet echt van toepassing.

De één vraagt ontiegelijk veel voor z'n geleverde werk (en levert bagger werk), terwijl de ander spot goedkoop is (en hartstikke goed werk levert). Dat gebeurt vaak. Op zich is d'r natuurlijk niets mis mee dat de één duurder is dan de ander, das normaal (en het klopt dat als je beter bent dat je meer kan vragen). Maar inderdaad is het wel een beetje laag bij de grond om te stellen dat als je duurder bent, dat je dan ook beter bent.
Persoonlijk zou ik ook niet op die reactie van Steen ingaan omdat ik die zelf nogal arrogant vind. Het is een drogreden. Je kunt die vergelijking niet zomaar maken. (Waarom is de één expres wel goedkoper dan de ander?)
(En je moet ook wel opletten bij de offerte, er kan aangegeven worden dat er verwacht wordt dat het af is in x aantal uur, maar wat als het langer duurt? Krijgt de koper meer kosten of de verkoper?)

Edit: Dat het niet duur is hoeft dus ook niet direct te bedenken dat het zwart is. (Wel grappig dat hier steeds wit wordt genoemd, doet mij steeds weer aan witwassen denken.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

08/09/2009 23:30:00
Quote Anchor link
ALLES moet wit, voor diegene die gekkigheden bedenken;)
Ons naam is geregistreerd bij de kvk. Dus aan zwart werk doe ik niet!

Jaron T

Jaron T

09/09/2009 08:46:00
Quote Anchor link
Als je het in het wit wil laten doen tegen een vergoeding ben je sowieso een x aantal centen kwijt. Een hobbyist die werkt voor je tegen een vergoeding werkt dus in het zwart?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.