CMS Scripter gezocht!!met spoed!
• Inlog gebaseerd op VBulletin Forum ( script is er al )
• Homepagina met alle info over muziek ( muziek, Top20 muziek, Top 20 scores, pas geuploade bestanden, top20 meest beluisterd enz.. )
Bezoekers
• muziekplayer beluisteren die we maken voor de bezoekers..
• bezoeker kan op de website ook zelf muziek luisteren..
• bezoeker kan reacties lezen over de muziek
Leden
• leden kunnen hun eigen playlist maken voor de muziekplayer..
• leden kunnen muziek downloaden
• leden kunnen enkel muziek uploaden
• leden kunnen hele albums uploaden
• leden kunnen reacties plaatsen over de muziek
• leden kunnen score aangeven voor muziek
Beveiliging
• zodra men bronweergave bekijkt mag er geen link worden getoond van de muziek bv ( mms:// or empty )
• muziek kan niet gedownload worden als je geen lid bent..
Ben jij diegene die ons hierbij kan helpen, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk...
Demo:
http://muziek.wajow.com
Graag ook uw portfolio vermelden!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari
Vergoeding?
Er staan spelfouten, het is dat het een site voor marokkaanse bezoekers is.
@Steen
het is even snel getypt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
Wat ik wel kan doen is degene mede eigenaar maken.. dus de winst word dan verdeeld..
en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..
Als je dat echt kon garanderen hield je dat wel voor jezelf. Medeeigenaar is net zoveel waard als gebakken lucht voor een webontwikkelaar. Keiharde duiten werkt voor ons het best, ook qua motivatie
MrRed0uaN schreef op 08.09.2009 17:28:
@Jurgen
en ik kan wel garanderen zodra het cms af is dat we hoge bedragen winst draaien..
Ben jij dat Joey Kindt?
Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.
Stel een uur-/projecttarief vast en je zult programmeurs vinden.
Joey kindt ??
wij hebben momenteel de website al draaien en hebben gemiddeld 600 unieke bezoekers per dag.. en met onze nieuwe cms die in 2010 zal komen zullen we zeker onze bezoekers aantal verhogen naar duizenden per dag..
maar daarvoor hebben wij iemand nodig die ons daarbij kan helpen..
MvG
Redouan
steen schreef op 08.09.2009 17:36:
@MrRed0uaN: Waarom maak je die spelfout dan ook in dit topic ;)
Mensen die iets beloven als 'je krijgt een deel van de winst' zijn over het algemeen naïef, net zoals de mensen die meewerken aan zo'n overeenkomst.
ik zelf ben niet zo goed in ABN en ik ben hier gekomen om hulp te krijgen en niet om mijn nederlands telkens te controleren..
Gelieve Niet Bumpen::
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Redouan Hajjari
Ik heb deze persoon in mijn Windows Live Messenger lijst. Maar helaas zit ik al vol dit jaar (terwijl ikzelf programeer vanuit hobby-sfeer)
Ik wil dit wel voor je oppakken voor 35 euro per uur.
Als jij paar honderd unieke bezoekers per dag heb, kan je er best wel geld uit halen door reclame banners te plaatsen. Met het geld wat je daarmee verdiend, kan je de programmeur betalen.
Voor diegene die serieuse reacties hebben geplaatst, dank jullie wel!
voor die anderen, vroeg ik alleen om hulp niet om commentaar! hou het voor jullie AUB
Ik wil het ook wel oppakken, maar zeker niet voor minder dan 20€ per uur.
Ik plaats deze reactie omdat ik er een hekel aan heb dat er straks een paar scripters komen die geen kwaliteit kunnen leveren en met een belachelijk laag loon komen.
Betekent het omdat ik mijzelf tegen een laag uurloon aanbied dat ik geen kwaliteit lever?! Dat is wel het belachelijkste wat ik ooit gehoord heb. Dus ik als ik nu €70 vraag kan ik ineens kwaliteit leveren. Yeahright.
De één vraagt ontiegelijk veel voor z'n geleverde werk (en levert bagger werk), terwijl de ander spot goedkoop is (en hartstikke goed werk levert). Dat gebeurt vaak. Op zich is d'r natuurlijk niets mis mee dat de één duurder is dan de ander, das normaal (en het klopt dat als je beter bent dat je meer kan vragen). Maar inderdaad is het wel een beetje laag bij de grond om te stellen dat als je duurder bent, dat je dan ook beter bent.
Persoonlijk zou ik ook niet op die reactie van Steen ingaan omdat ik die zelf nogal arrogant vind. Het is een drogreden. Je kunt die vergelijking niet zomaar maken. (Waarom is de één expres wel goedkoper dan de ander?)
(En je moet ook wel opletten bij de offerte, er kan aangegeven worden dat er verwacht wordt dat het af is in x aantal uur, maar wat als het langer duurt? Krijgt de koper meer kosten of de verkoper?)
Edit: Dat het niet duur is hoeft dus ook niet direct te bedenken dat het zwart is. (Wel grappig dat hier steeds wit wordt genoemd, doet mij steeds weer aan witwassen denken.)
Ons naam is geregistreerd bij de kvk. Dus aan zwart werk doe ik niet!
Als je het in het wit wil laten doen tegen een vergoeding ben je sowieso een x aantal centen kwijt. Een hobbyist die werkt voor je tegen een vergoeding werkt dus in het zwart?