CMS systeem gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Frank van Hassel

Frank van Hassel

09/03/2018 20:03:54
Quote Anchor link
Beste leden van phphulp!

Voor mijn ICT opleiding ben ik een bioscoopwebsite aan het maken alleen nu zit ik met het probleem dat ik een CMS systeem nodig heb. De eisen van dit CMS systeem zijn ondere andere een:

- Inlogsysteem
- Admin module waarbij de admin gegevens kan invoeren
- Afbeeldingen uploaden en Artikelen

Het punt is ik zit momenteel krap met de tijd dus ik vroeg me af of iemand me kan helpen uberhaupt al met een CMS systeem. Verder kan ik zelf bepaalde eisen erin verder werken maar het gaat er nu om dat ik een CMS syteem nodig heb als start.

Ik hoop dat iemand beraad is om mij te helpen!

Mvg Frank

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:39:17

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/03/2018 20:31:11
Quote Anchor link
Er zijn er velen: Wordpress, Joomla, CMS MadeSimple, Typo, Drupal om maar een klein handjevol te noemen.

Dus test ze eens uit, en kijk eens wat je het beste vind werken.
Gewijzigd op 09/03/2018 20:32:23 door - Ariën -

Frank van Hassel

Frank van Hassel

09/03/2018 21:47:43
Quote Anchor link
Het punt is het moet gwn echt een CMS systeem zijn met full PHP/HTML/CSS code ipv framework.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/03/2018 21:52:12
Quote Anchor link
Alle genoemde voorbeelden zijn CMS systemen, geen frameworks. Ze zijn uiteraard wel uitbreidbaar.

Frank van Hassel

Frank van Hassel

09/03/2018 23:29:54
Quote Anchor link
Ik zie nu dat mijn vraag en uitleg niet helemaal klopt :)

Het is de bedoeling dat je gewoon een eigen CMS moet maken waarbij je user en admin rechten kunt verdelen en bijvoorbeeld php forms waarbij je een afbeelding kunt uploaden met tekst en dat deze afbeelding + tekst in een divje bijv terecht komt.

Sorry voor de verkeerde vraagstelling met uitleg, ik was denk al halfdronken aan de bier :)

Mvg Frank

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/03/2018 23:37:02
Quote Anchor link
Dat kan gewoon met de genoemde scripts.
Of wil je een framework waarop jij zelf je hele site bouwt?

Dan moet je denken aan Laravel, Symfony, Zend Framework of CakePHP om maar wat populaire namen te noemen

Frank van Hassel

Frank van Hassel

10/03/2018 00:09:18
Quote Anchor link
Ik moet een eigen CMS bouwen dus zonder al die scripts etc....

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/03/2018 00:32:56
Quote Anchor link
Dan raad ik dus aan om één van de genoemde frameworks te kiezen. Dus verdiep je eens in de materie van frameworks, en bekijk per framework eens welke voor jou het fijnste werkt en aansluit bij jouw wensen.

Kijk anders eens naar deze URL voor een goede vergelijking: https://socialcompare.com/en/comparison/php-frameworks-comparison

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.