CMS systeem gezocht!
Voor mijn ICT opleiding ben ik een bioscoopwebsite aan het maken alleen nu zit ik met het probleem dat ik een CMS systeem nodig heb. De eisen van dit CMS systeem zijn ondere andere een:
- Inlogsysteem
- Admin module waarbij de admin gegevens kan invoeren
- Afbeeldingen uploaden en Artikelen
Het punt is ik zit momenteel krap met de tijd dus ik vroeg me af of iemand me kan helpen uberhaupt al met een CMS systeem. Verder kan ik zelf bepaalde eisen erin verder werken maar het gaat er nu om dat ik een CMS syteem nodig heb als start.
Ik hoop dat iemand beraad is om mij te helpen!
Mvg Frank
Dus test ze eens uit, en kijk eens wat je het beste vind werken.
Gewijzigd op 09/03/2018 20:32:23 door - Ariën -
Het punt is het moet gwn echt een CMS systeem zijn met full PHP/HTML/CSS code ipv framework.
Alle genoemde voorbeelden zijn CMS systemen, geen frameworks. Ze zijn uiteraard wel uitbreidbaar.
Het is de bedoeling dat je gewoon een eigen CMS moet maken waarbij je user en admin rechten kunt verdelen en bijvoorbeeld php forms waarbij je een afbeelding kunt uploaden met tekst en dat deze afbeelding + tekst in een divje bijv terecht komt.
Sorry voor de verkeerde vraagstelling met uitleg, ik was denk al halfdronken aan de bier :)
Mvg Frank
Of wil je een framework waarop jij zelf je hele site bouwt?
Dan moet je denken aan Laravel, Symfony, Zend Framework of CakePHP om maar wat populaire namen te noemen
Ik moet een eigen CMS bouwen dus zonder al die scripts etc....
Kijk anders eens naar deze URL voor een goede vergelijking: https://socialcompare.com/en/comparison/php-frameworks-comparison