CMS Testen op fouten of onjuistheden
Ik ben op zoek naar mensen die me willen helpen naar het zoeken van fouten of onjuistheden in mijn cms systeem. Het is een zelf ontwikkeld systeem wat momenteel al een aantal functies bevat maar langzamerhand aan het uitbreiden is. Dus suggesties zijn uiteraard ook welkom!
Ik heb niets aan opmerkingen over de layout die word momenteel vernieuwd door een vormgever.
Voor de mensen die willen helpen heb ik een demo account:
Gebruikersnaam: Demo
Wachtwoord: demo123
Link: http://admin.a-development.nl/admin
Er zit een logboek in het cms waar de bugs en of onjuistheden in gezet kunnen worden.
Bedankt voor alle hulp alvast!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart van Asselt
Nou teneerste kom ik al niet ingelogd. Maar buiten dat is het misschien handig om stukken code te plaatsen zodat we dat kunnen bekijken.
wachtwoord is zonder hoofdletters, foutje van mij.
Er staat dat ik gebanned ben?
Als het goed is nu niet meer.
Klopt was ik net mee bezig is nu opgelost;)
EDIT: Als ik bijvoorbeeld op Nieuws klik en ik voeg achter ?a=nieuws dit toe: &manier=blaataap, dan verdwijnt de layout :)
EDIT: Als ik bijvoorbeeld dit doe:
Dan krijg ik te zien: "Fatal error: Cannot use object of type mysqli_result as array in /***/admin/nieuws.php on line 551".
EDIT: Erg veel GET variabelen worden niet goed afgehandeld. Als ik bijvoorbeeld dit doe:
dan krij gik dit te zien: "
Notice: Trying to get property of non-object in /***/admin/nieuws.php on line 813"
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
mooi systeem :)
EDIT:
Als je nog meer GET problemen vind meld het even als je wil! Dankje.
als ik geen recht heb om dingen te wijzigen kan ik het ook moeilijk proberen te verzieken ;p
Als het niet te veel pagina;s is het misschien handig om het op pastebin te zetten ofzo zodat we de code kunnen lezen.
X-P
EDIT:
Ik zie op je achtergrond een fout:
De plantjes links hebben wel een reflectie op het water. De bloemen in het water echter niet. Deze hebben alleen een schaduw.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
http://admin.a-development.nl/admin/index.php?a=nieuws&actie=reacties
Notice: Undefined index: ok_session in ...nieuws.php on line 607 ;)
Notice: Undefined index: ok_session in ...nieuws.php on line 607 ;)
Gewoon de links erin plaatsen is niet zo problematisch, toch?
Het design (vooral icons) vind ik overigens nogal frustrerend, overal worden verschillende stylen gebruikt. Zal waarschijnlijk wel komen doordat je ze van die gratis web icons pakketten hebt gehaald. Probeer ze een beetje allemaal in dezelfde style te houden. Of glossy of vector. :)
Edit: Ik vind overigens dat je bij een backend van een cms echt de pagina 100% moet gebruiken en niet moet centreren. (Persoonlijke voorkeur though.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
Mitchell schreef op 06.04.2009 15:22:
Je gebruikt voor je anchors "javascript:;", maar wat nou als je javascript uit staat? Kan je niet naar andere pagina's? :)
Het design (vooral icons) vind ik overigens nogal frustrerend, overal worden verschillende stylen gebruikt. Zal waarschijnlijk wel komen doordat je ze van die gratis web icons pakketten hebt gehaald. Probeer ze een beetje allemaal in dezelfde style te houden. Of glossy of vector. :)
Edit: Ik vind overigens dat je bij een backend van een cms echt de pagina 100% moet gebruiken en niet moet centreren. (Persoonlijke voorkeur though.)
Zonder javascript werkt dit cms niet, mensen die javascript uit hebben staan krijgen al een melding voor het inloggen dat javascript aan moet staan. Kan je denken niet handig maar daar heb ik zelf voor gekozen;)
Over het design heb ik in mijn 1e post al wat gezegd.
EDIT:
Zijn er nog mensen die bugs enz hebben gevonden?
Zijn er inmiddels nog meer onjuistheden of is dit het?
Nogmaals, als we code kunnen inzien dan kunnen we er meer uithalen. Nu is het gewoon testen tot er iets fout gaat.
Jurgen schreef op 15.04.2009 13:36:
Nogmaals, als we code kunnen inzien dan kunnen we er meer uithalen. Nu is het gewoon testen tot er iets fout gaat.
Oke, dat ga ik dus niet doen. Iig bedankt voor de hulp.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wesley PHP