CMS voor een gamesite
Hij moet een beetje lijken op psponly.nl
Misschien een oplossing een van de cms die gratis zijn
Jompla, E107 enz...
Dat vind ik zelf altijd zo dom, mensen die snel even een "gamesite" willen maken.. enig idee wat erbij komt kijken? en als je zomaar een gratis cms download en dat gebruikt zul je de copyrights moeten laten staan van diegene, en dit komt niet professioneel over ;)
Leo ik ken niemand die even voor een banner een website gaat ontwikkelen...
En banners boeid mij nooit wat.. pas als ik het echt noodzakelijk vind komen ze op me site anders niet (ziet er mooier uit)
www.e107.com is een veelgebruikte.
Op www.opensourcecms.com kan je zeer veel CMS systemen uittesten, en je kan dan een geschikte ineenzetten.
Op www.opensourcecms.com kan je zeer veel CMS systemen uittesten, en je kan dan een geschikte ineenzetten.
Het is niet zomaar een idee!!! Allen heb ik niet genoeg php kennis op een cms te maken.
Daar hebben wij niets aan. Als je het zo graag wilt ga je PHP leren enz. Ik ken niemand die hier 200 uur gaat werken voor 0 euro...
En wat je eisen zijn, hoe de layout moet zijn enzoverder.
www.e107.com kijken?
Nee dat begrijp ik wel. Maar ik hoopt dat er ergen op internet wat vas te vinden. En waar moet ik op Ok, dank je wel. Allen die is toch niet echt voor een gamesite?
de content maak je zelf he ;-) :D
Je kan er ook reviews en previews mee plaatsen e.d. Met nieuwssyteem, reviews, links, ingebouwd forum, reacties, veel functies, admins bepaalde permissions geven en nog veel meer.
Ok. Dan weet ik wat me te doen staat. Bedankt voor jullie reacties