cms voor php en mysql gezocht
wildone
31/05/2004 12:32:00na het beoordelen van phpMyAdmin zoek ik voor het beheren een CMS voor mijn PHP site met koppeling naar mysql tabellen. Heb Postnuke en PHPnuke geprobeerd maar bevielen niet.
Feitelijk zoek ik een CMS waarin ik een CSS kan definieren, php pagina´s kan opmaken en coderen, foto´s van en naar tabellen kan wegschrijven (ook als tumbnails) en queries naar de sql tabellen kan bewerken.
Iemand een idee welke kant en klare progs daarvoor geschikt zijn? en heb je daarmee ervaring?
Feitelijk zoek ik een CMS waarin ik een CSS kan definieren, php pagina´s kan opmaken en coderen, foto´s van en naar tabellen kan wegschrijven (ook als tumbnails) en queries naar de sql tabellen kan bewerken.
Iemand een idee welke kant en klare progs daarvoor geschikt zijn? en heb je daarmee ervaring?
PHP hulp
26/11/2024 11:29:46zoiets moet je zelf maken denk ik of een bestaand cms programma downen ergens.. hier hebben we nog geen cms systemen :/
Arend a
31/05/2004 15:39:00Je spreekt jezelf tegen. Het moet niet kant en klaar zijn (je wil immers allerlei dingen zelf definieren) maar toch weer wel.
wildone
31/05/2004 16:02:00In bijv. MS-Word of gelijksoortigen kun je met een kant en klaar pakket ook eigen zaken doen, waaronder tekst invoeren, redigeren, opmaken, wijizigen, etc. Als je een beetje moeite doet ih lezen komen we er wel. Laten we dit forum een forum laten, geschwetst wordt er al teveel.
Arend a
31/05/2004 17:53:00Wat bedoel je precies? MS Word doet iets anders dan een CMS, en daarna over een forum een forum laten. ik kom even niet door de taalbarriere heen :)
wildone, wat wil je dan? html opmaken of php codes automatisch genereren zoals frontpage of dreamweaver? denk nl niet dat je dat gaat lukken.. Iemand die zo'n frontweaver look-a-like voor php wil maken moet erg slim zijn en kunnen toveren ;)
Ik denk dat je een CMS wilt maken waarbij je tekst uit een database leest en terug kunt schrijven, en hierbij foto's wilt kunnen toevoegen die als grote versie en als thumbnail worden opgeslagen. Dit kan erg gemakkelijk door wat tutorials over MySQL te lezen.. Check de tutorial pagina voor dat en kijk in de tutorial categorie mysql.. staan goede tutorials tussen..
Ik denk dat je een CMS wilt maken waarbij je tekst uit een database leest en terug kunt schrijven, en hierbij foto's wilt kunnen toevoegen die als grote versie en als thumbnail worden opgeslagen. Dit kan erg gemakkelijk door wat tutorials over MySQL te lezen.. Check de tutorial pagina voor dat en kijk in de tutorial categorie mysql.. staan goede tutorials tussen..
Gewijzigd op 01/06/2004 00:04:00 door B a s