COD2 Server Log
Ik ben bezig met een script die precies bijhoud wie wie heeft gedood enz. Daarvoor heeft COD2 een bestand genaamt games_mp.log
Ik wil graag dat je het op het programma kan zien wnnr iemand doodgeschoten is, maar de log wordt nu pas geupdated wanneer je de server afsluit. Hoe zorg je ervoor dat ik toch informatie uit het spel krijg wanneer het bezig is?
Alvast bedankt :)
Iemand een idee? :)
en ik heb het ook nog nooit gezien maar als iemand weet hoe zou ik dat ook graag wel willen weten
edit:
Ik kan me herinneren dat je bij MoHaa ook een PHP script had die dus de spelers/ping bijhoud. Dit script opende een socket naar de server. Misschien dat je iets soortgelijks kunt met CoD.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
edit: http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/145/
Dit script is bijvoorbeeld niet goed, want ik wil kunnen zien wie wie heeft gekillt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Woopie100
Dat kan wel wezen maar je server communiceert alleen realtime (Iemand gaat dood is toch aardig realtime) d.m.v. een netwerkverbinding. En daar heb je zo'n socket voor nodig.
6:56 D;0;0;axis;Er^2i^7ck^2'';0;1;allies;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;left_leg_upper
6:57 D;0;0;axis;Er^2i^7ck^2'';0;1;allies;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;left_leg_upper
6:59 K;0;0;;Er^2i^7ck^2'';0;1;;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;torso_lower
7:11 K;0;0;;Er^2i^7ck^2'';0;1;;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;459;MOD_MELEE;head
Hier zie je precies wat er gebeurt is, de log wordt helaas pas gemaakt nadat het spel is afgelopen :S
Ik kan ook niet echt iets zinvols vinden, helaas.
1 - write immediately
Deze moet op 1 gezet worden :) Dat ga ik nu proberen ;)
Wat je ook kan doen is gewoon tijdens het spel schrijven, maar dat gaat je veel capaciteit kosten.
ik gebruikte ervoor het programmatje serverstat, even googlen, het word niet meer officieel ontwikkeld...
Hier een vergelijkbaar scriptje wat ik ooit voor mohaa gemaakt heb, misschien heb je er iets aan... klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Waar heb je die informatie van Mohaa gevonden? :O