COD2 Server Log

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Woopie100

Woopie100

16/01/2007 18:24:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een script die precies bijhoud wie wie heeft gedood enz. Daarvoor heeft COD2 een bestand genaamt games_mp.log

Ik wil graag dat je het op het programma kan zien wnnr iemand doodgeschoten is, maar de log wordt nu pas geupdated wanneer je de server afsluit. Hoe zorg je ervoor dat ik toch informatie uit het spel krijg wanneer het bezig is?

Alvast bedankt :)
 
PHP hulp

PHP hulp

04/12/2024 09:23:10
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Iemand een idee? :)
 
Aoi

Aoi

16/01/2007 21:04:00
Quote Anchor link
dan zou hij dus om de seconde de log van de ftp moeten opslaan en moeten checken met jouw script... volgens mij gaat dit vet veel data in beslag nemen

en ik heb het ook nog nooit gezien maar als iemand weet hoe zou ik dat ook graag wel willen weten
 
Martijn B

Martijn B

16/01/2007 21:05:00
Quote Anchor link
Heb je al goed gezocht enzo...

edit:
Ik kan me herinneren dat je bij MoHaa ook een PHP script had die dus de spelers/ping bijhoud. Dit script opende een socket naar de server. Misschien dat je iets soortgelijks kunt met CoD.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2007 21:08:00
Quote Anchor link
De server draait op dezelfde pc als de 'server' :)

edit: http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/145/

Dit script is bijvoorbeeld niet goed, want ik wil kunnen zien wie wie heeft gekillt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Woopie100
 
Martijn B

Martijn B

16/01/2007 21:13:00
Quote Anchor link
Dat kan wel wezen maar je server communiceert alleen realtime (Iemand gaat dood is toch aardig realtime) d.m.v. een netwerkverbinding. En daar heb je zo'n socket voor nodig.
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2007 21:21:00
Quote Anchor link
drm wil ik zo'n log zoals dit:

6:56 D;0;0;axis;Er^2i^7ck^2'';0;1;allies;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;left_leg_upper
6:57 D;0;0;axis;Er^2i^7ck^2'';0;1;allies;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;left_leg_upper
6:59 K;0;0;;Er^2i^7ck^2'';0;1;;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;35;MOD_PISTOL_BULLET;torso_lower
7:11 K;0;0;;Er^2i^7ck^2'';0;1;;^2EWRICK PWNZR;thompson_mp;459;MOD_MELEE;head

Hier zie je precies wat er gebeurt is, de log wordt helaas pas gemaakt nadat het spel is afgelopen :S
 
Martijn B

Martijn B

16/01/2007 21:25:00
Quote Anchor link
Ja in zo'n spel zit gewoon een database die alles bijhoud. Die gegevens worden dan in de log bestand gestopt.

Ik kan ook niet echt iets zinvols vinden, helaas.
 
Woopie100

Woopie100

16/01/2007 21:26:00
Quote Anchor link
g_logsync 0 0 - buffered writes
1 - write immediately

Deze moet op 1 gezet worden :) Dat ga ik nu proberen ;)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

16/01/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Waarom zet je het niet eenvoudig in een database? Dat kan je server veel rekencapaciteit en het is ook nog eens eenvoudiger om de boel op te halen.

Wat je ook kan doen is gewoon tijdens het spel schrijven, maar dat gaat je veel capaciteit kosten.
 
Marien xD

Marien xD

16/01/2007 23:38:00
Quote Anchor link
ik gebruikte ervoor het programmatje serverstat, even googlen, het word niet meer officieel ontwikkeld...
 
Bo az

Bo az

17/01/2007 08:01:00
Quote Anchor link
Je kan de log file nu wel continu bijwerken, maar wil je de stats dan ook continu bij werken? Dat lijkt me niet verstandig.
Hier een vergelijkbaar scriptje wat ik ooit voor mohaa gemaakt heb, misschien heb je er iets aan... klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
 
Woopie100

Woopie100

17/01/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Waar heb je die informatie van Mohaa gevonden? :O
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.