code editor
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Erg mooi gedaan. Very impressive
Robert_Deiman schreef op 11.02.2008 11:02:
Geeft niets Jacco, liever dat je het dan navraagt dan dat je het voor je houdt.
Dubbele telling is gewoon iets waar ik momenteel mee bezig ben.
Er stond ook dat het eigenlijk alleen goed werkt in IE .
En dat je een map kan openen in een tab ga meteen even maken, Ik maak al geb ruik van (is_dir) alleen ik met het nog even verder afhandelen met javascript.
Wat mij verder ook een leuk idee lijkt is een complete FTP manager er in te bouwen.
Maar dan moet ik eerst onderzoeken hoe ik veilig ftp wachten woorden moet opslaan in de database.
Ook zou ga ik er een session systeem in maken die er voor zorgt dat als je ergens anders verder gaat dat die alle geopende tabs meeneems(optioneel natuurlijk).
Edit:
Dat je een folder in een tab kunt openen is nu gemaakt.
en je ziet geen dubbele nummering in FF
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mark
Wat dacht je van gewoon niet :)? gewoon laten ingeven door de gebruiker :)
Je kan hem zoals Jacco al zegt 1malig op laten geven door de gebruiker. Sla het dan op in een PHP bestand, waarin je het als een variabele (of Constante is handiger) definieert. Niemand kan zien wat daar de inhoud van is, maar je moet het wel in een beveiligde map zetten, zodat ze niet bij de code kunnen komen. (zelfde geld overigens voor de DB verbinding, ook in een (bijv met HTACCESS) beveiligde map)
Ik zit er aan te denken om onder het menu(file|edit|options).
nog een rij met icons enzo net als office, Maar zou dat niet ruimte verspilling zijn?
Ziet er echt gaaf uit! Is het later (als het helemaal gedebugged is) ook downloadbaar? : )
Doe gewoon zoals hijzelf al zei: dat je met je ftp gegevens kan inloggen en dan overal ter wereld bij je bestanden kan!
Veel leuker :)
Wanneer ik druk op save as krijg ik:
Code (php)
1
2
2
this.stree.node has no properties
[Break on this error] alert(this.stree.node.getPath());
[Break on this error] alert(this.stree.node.getPath());
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
PHP Newbie schreef op 15.02.2008 17:39:
die error die je ziet is iets waar ik momenteel mee bezig ben.
En ik moet nog aan opera ondersteuning werken, Ik verwacht niet dat dat heel moeilijk gaat worden, maar toch wacfht ik daar liever mee tot alle functies er in zitten.
Een extra veld om te kijken of de php code goed is, anders moet je een nieuw venster openen om te kijken ...
Dat de enters verdwijnen had ik ook last van, ik heb ook Opera...
Geweldig is dit! Werkt heerlijk! Ga je het ook beschikbaar stellen? Ik ga namelijk bezig met een groot Open Source CMS, en dit zou er prima inpassen!
WOWIE!
dit ziet er PRACHTIG uit :|
Het heeft hier en daar nog wat nodig, maar ik zeg ga zo door!
Mr. de Jong
Update:
- Icons in menu
- Icons in tree aan de linker kant.
- Werkend save as popup.
- Pagina informatie, size,modified aan de rechter kant(menu moet je eerst expanded)
- Als een pagina door een ander persoon wordt gewijziged(of jij zelf in een ander venster) dan krijg je een melding dat de versie waar je momenteel mee bezig bent niet meer uptodate is.
- begin gemaakt aan backup systeem(rechter menu)
- VEEEL bug fixes
Ik zou graag wat input willen ontvangen over dingen wat ik anders kan doen of nog kan toevoegen.
http://www.me2see.nl/codeeditor
verder is het mooi en handig.
Echt dynamisch
Edit:
ik denk codepress...
ik denk codepress...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K
Ik zat eerst te denken aan een systeem die alle backup's met een unieke naam in een tar bestand ging gooien en door middel van een SQLite DB de unieke namen weer om te zetten naar de echte namen.
Maar ik denk dat er een betere manier is om dit te doen.
even wat extra uitleg:
het systeem moet elke keer dat ik een bestand opsla de oude versie ook houden en deze bijvoorbeeld 7 dagen houden of mag 20 versies (Maak ik dynamish in het config bestandje).
Voor een voorbeeld moet je even "posting.php" openen en dan aan de rechter op het pijltje te drukken.
Edit:
Momenteel houd een mysql DB de backup's bij zonder de echte inhoud dus:
-Filename
-fileDir
-size
-timestamp
Maar dit is slechts tijdelijk
Bumpje
Zie resultaat: http://www.aromashoppe.com/codeeditor/
Leuk maar zou het niet gebruiken en wel om de reden dat tabs niet werken. Ik kan wel even een tab kopieren en steeds plakken maar daarvoor gebruik ik ctrl+c en ctrl+v te vaak.
ik het namelijk goed gebruiken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick
Nick ja kan zodra het klaar is.