code naar html

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Facho

facho

05/09/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Hallo,
hoe zou ik een code van bv 4 cijfers kunnen laten coresponderen met een html pagina ?
bv als er 1234 word ingetikt in een inputbox dat hij dan naar pagina 1.html gaat
bv als er 4836 word ingetikt in een inputbox dat hij dan naar pagina 2.html gaat.

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 07:23:32

Simon

simon

05/09/2008 11:37:00
Quote Anchor link
ik zou dan een inputveld maken en een submit knop.
daarna zou ik hem verzenden met een post of get die je mee kunt sturen, waardoor hij dan naar een volgende pagina gaat.

Robert Deiman

Robert Deiman

05/09/2008 11:40:00
Quote Anchor link
@facho
Je kan er een pagina tussen zetten, waarbij je (al dan niet met JavaScript, want PHP is daar een goede/ betere optie) controleert wat de inhoud van het veld was en aan de hand daarvan doorsturen.

Facho

facho

05/09/2008 11:59:00
Quote Anchor link
Okiedokie ik het het nu zo : (code.php)
<form method="POST" action="controle.php">
<input type="text" name="code" value=""><input type="submit">
</form>
Hoe zou ik die controle alleen met php kunnen doen dat bv 1234 bij 1.php hoort en 2736 bij 2.php enz ?

ps. dont let the "gevorderd" under my name fool you

Simon

simon

05/09/2008 13:39:00
Quote Anchor link
$var = $POST['code'];

if($var == 1234){
echo 'var is 1234';
}
elseif($var == 2736){
echo 'var is 2736';
}
else{
echo 'var is geen 1234 of 2736';
}

- SanThe -

- SanThe -

05/09/2008 14:08:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

$arr = array('1234' => '1.html',
            '5678' => '2.html',
            'whatever' => 'whaterver.php');
if(isset($arr($_POST['input'])))
{

include($arr($_POST['input']));
    // of
    header('Location: ' . $arr($_POST['input']));
}

?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.