coderen van php/html code
Voor een website wil ik graag een stuk code coderen.
In deze code heb ik een check gemaakt dat als de url niet over een komt met wat ik wil dat er een mailtje gestuurd wordt naar mij.
Kort door de bocht: als mijn website zonder toestemming doorverkocht wordt dan wil ik dat weten.
Nu wil ik graag dat dat stukje code niet te lezen is voor de gene die in de code kan kijken.
Weet iemand een mogelijkheid hoe ik dit zo kan coderen dat de check werkt, en dat het stukje niet zomaar verwijderd kan worden?
Misschien zo dat als de code er uit gehaald wordt de hele website niet meer werkt ofzo...
Groeten,
Gijs
Euhh dat ze het niet kunnen zien. Maar jij bedoelt denk dat ze je html code stelen? Dit is onmogelijk om te verkomen...
is zo iets niet mogelijk dat als ik op mijn eigen website ergens een sleutel heb staan en als die niet gebruikt/opgehaald wordt dat dan de website niet werkt?
Groeten,
Gijs
Dat kan je alleen server side doen. De html code staat gewoon open en bloot. En dat kunnen ze gewoon mee nemen.
Maar nu wil ik het zo maken dat als hij de check veranderd of er uit sloopt dat de website niet werkt.
Dit moet toch op een of andere manier wel te maken zijn?
Jah maar jij wil dus niet. Dat die gast die site die jij hebt gemaakt door gaat verkopen. Dus ook de php files.
juist
Je kan het miss ergens diep verstoppen. Dat je een check uitvoert of het URL nog steeds het zelfde is. Maar als diegene een beetje verstand heeft van php. Kan hij het er eenvoudig uit slopen. Denk dat je hem maar beter kan proberen te vertrouwen.
mmm, klopt idd dat je dan iemand moet vertrouwen, maar vind het een prettig idee dat de boel niet zomaar veranderd kan worden.
EDIT
Overigens als je heel even had gezocht, had je dit ook kunnen vinden:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=61410&lasttopic=1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door storeman storeman
Thanks, wist niet zo goed in welke richting ik moest zoeken.