combineren php met flash

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

M credoe

m credoe

24/03/2008 11:36:00
Quote Anchor link
Hallo,
dit is mij allereerste website die ik ooit gemaakt heb.
Wat vinden jullie er van?
Ik sta open voor alle kritiek.graag zou ik willen weten hoe je flash met php kan combineren. Het inlogsysteem is hier nog bijten werking.
http://radioparadox.nl

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 15:47:08

Crispijn -

Crispijn -

24/03/2008 11:51:00
Quote Anchor link
persoonlijk vind ik website's met geluidjes heel erg irritant. Of het moet 3fm zijn waar ik zelf bepaal wanneer ik de radio wil luisteren of niet :P

ik vind die player een beetje lukraak in de linker bovenhoek gesmeten. Hij staat over alles heen (ik kijk met ff2)

Verder is hij wat te grijs en daardoor niet echt uinodigend. Kijk eens op kuler.adobe.com voor leuke kleurstellingen. De navigatie is erg onoverzichtelijk doordat hij twee rijen zijn die door een header worden opgedeeld.

Ik ben er niet kapot van en vind het een rommeltje. Toch complimenten voor de mogelijkheden die je hebt weten te realiseren terwijl dit je eerste website is. Bravo

Joren de Wit

Joren de Wit

24/03/2008 11:57:00
Quote Anchor link
Met alle respect, maar 1 woord: vreselijk. Ik irriteer me rot aan die header die telkens herladen wordt en dat vreselijke geluidje dat je krijgt te horen als een andere pagina bezoekt.

Verder sluit ik me volledig bij Crispijn aan met als toevoeging dat de afmetingen van je site aan de kleine kant zijn. Ik moet nu gaan scrollen binnen een klein boxje terwijl ik nog meer dan genoeg ruimte op mn scherm over heb...

Aron K

Aron K

24/03/2008 12:19:00
Quote Anchor link
Opzich leuk gemaakt, alleen is het (zoals hierboven ook al gepost) irritant dat die header steeds naar beneden valt, misschien is het wel leuk als je dit doet als een gebruiker de eerste keer op je site komt, maar niet bij elke klik op een link.

Verder is je site wat klein, en krijg ik er een windows media player ding linksbovenin.

Maar er is nog meer: links uitlijnen of centeren, maar niet ergens op een kwart ofzo.

En nog meer: De pagina luisterhulp stopt ergens halverwege, terwijl je bij andere pagina's die veel kleiner zijn onnodig kan scrollen. (hoogte van 1000px met een overflow: hidden;?)

En als laatste: bij de link serverlog: "Firefox kan geen verbinding maken met de server op 192.168.2.2:8000."
Ofwel er zit een link in naar je lokale host.

Dat was het wel zo'n beetje, werk er nog maar eventjes aan.

Rene Wennekes

Rene Wennekes

27/03/2008 19:04:00
Quote Anchor link
Ik kan nog net lezen dat ik niet in de restricted area mag zitten.

Goed excuus om te hacken :)

grt,

Rene

p.s. In IE moet ik de flash eerst aanklikken, volgens mij kan je dit met Javascript wel oplossen ......

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

27/03/2008 20:02:00
Quote Anchor link
Nou ik vind hem wel cool :D.
Ik zou alleen die mediaplayer fixen en dan heb je rechtsonderin ineens van die buttons? verder wel gaaf hoor :)

M credoe

m credoe

28/03/2008 09:22:00
Quote Anchor link
Ik zie de reactie's hier toch als positief.
Hier leert men van zou ik zeggen en ga hier zeker wat mee doen.
elke tip is mooi mee genomen. Ben zelf net een paar maanden bezig maar breng al zeg ik het zelf er wel goed vanaf.

Bedank luitje's voor de tip's

Leon Kunst

Leon Kunst

28/03/2008 09:43:00
Quote Anchor link
Heb je die flash en dat ontwerp zelf getekend? ziet er wel erg gelikt uit namelijk

M credoe

m credoe

28/03/2008 10:16:00
Quote Anchor link
Ja en nee.

het was een bestande templage maar heb deze via photoschop bewerkt naar eigen layout.Heb deze op verschilende website's geupload.
ben nu zelf bezig om de kleur aan te passen zodat het wat meer aantrekt om op de site te blijven zoals het eerder is aangegeven.
mocht je zelf zoiets willen doen is dat heen makkelijk.
Bij een bestaande templage zit de map inmage hier staat de webtemplage verknipt in. elke plaatje kun je nu bewerken.
Zie wel dat je als je in macromedia de templage opend ieder plaatje opnieuw moet toewijzen. Dit doe je bij eigenschapen van de afbeelding.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.