Comment spam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Eris -

Eris -

02/04/2007 07:44:00
Quote Anchor link
Iedereen kent het wel en nu wordt een website van een klant ook door ge pest..

1 uur +/- 30 berichten :(

Nu is de vraag wat is de beste oplossing?

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 21:57:17

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:10:00
Quote Anchor link
IP-registratie => IP-ban?
CAPTCHA bij het formulier?
Comment limiet, dus je mag maar X aantal comments posten per uur?
Meer kan ik even niet bedenken.

Niels Janssen

Niels Janssen

02/04/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Captha of iets soortgelijks erbij zetten, is de enige manier om zonder registratie een bot van een mens te onderscheiden, en zet er een floodbescherming op, maximaal 10 post per persoon per dag per onderdeel ofzo. Of gwoon dat ze maar 1 keer int kwartier/halfuur mogen posten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 08:22:00
Quote Anchor link
Captcha.. Vind ik geen oplossing. Vind het niet fijn werken het moet extreem laag drempelig zijn...

IP ban heeft geen nut verschillende IP's (Maakt gebruik van proxy's)

Flood control werkt niet... (Verschillende ip's)

De laatste is puur uit ervaring met phphulp...

Ik heb even met javascript gespeeld met het feit dat de software geen js ondersteund ik zal het zo weten... + een normale vraag voor de non js gebruikers..

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:34:00
Quote Anchor link
Oh, dus die gasten maakt gebruik van proxies. Had dat even gezegd :P. Nou dan denk ik dat degene dan tòch moet registreren...

EDIT:
Misschien een proxy check?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 08:45:00
Quote Anchor link
Wat ook een leuke is en die sowiezo een aantal spambots weghoud is een tekstveld verbergen met CSS. Noet het veld bijvoorbeeld mail (terwijl je het echte e-mail veld email noemt) De meeste spambots zullen dit zien als een e-mailveld, terwijl die juist leeg moet blijven. Spambots vullen een emailadres in, jij controleerd of die wel leeg is en voila. :) De spambot geeft ook geen error, omdat het formulier succesvol is gepost.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

- SanThe -

- SanThe -

02/04/2007 08:59:00
Quote Anchor link
Klinkt misschien heel gek, maar ik heb er al veel baat bij gehad.
Als het bijvoorbeeld een gastenboek betreft heet de directory bijna altijd questbook. Nou die naam verander ik in een totaal niet relevant andere naam en ik ben van de spammers af.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:11:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 02.04.2007 08:46:
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

Nope, dat is waar. Daar heb je wel een punt. doorgaans heb ik meer last van spambots dan van spammende mensen, zeker omdat er een tijdslimiet zit van een minuut voordat je weer kan posten. (dit gebeurt dmv een sessie tijd, wanneer die niet geset kan worden, post die hem niet)

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:32:00
Quote Anchor link
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:39:00
Quote Anchor link
Met dat limiet he, kun je niet een sessie / cookie aanmaken en die dan checken als iemand gaat posten. Als hij bestaat, dan kan degene niet meer posten, of is dit totaal geen optie?

Jelmer -

Jelmer -

02/04/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Helaas zal dat niet gaan werken Gamer, want je kan de spammers niet van elkaar onderscheiden. Ze hebben bijna altijd bij iedere aanvraag een ander ip-adres, en ik neem aan dat hij niet cookies deelt per aanvraag.

Dus nee, dat is zoals je zelf zou zeggen "totaal geen optie".

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Verdamt! Wie heeft die verrekte proxie uitgevonden :P

Quote:
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

Wat gebruik je nu dan?

BTW, je blijft altijd wel spam ergens houden, je kunt het niet 100% vermijden..

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:54:00
Quote Anchor link
Gewoon een dood simple vraag

vijf + vier = ?

En dan doormiddel van javascript de antwoord te plaatsen en de input veld te verbergen.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:56:00
Quote Anchor link
Dus ook een soort CAPTCHA, maar meer kan ik niet meer bedenken.
Misschien als ik weer iets tegen kom op internet, dan zal ik het hier posten.

Ik heb namelijk ook veel last van spam op mijn forum van het bedrijf en hebben verscheidene keren het forum offline moeten zetten :(

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 09:57:00
Quote Anchor link
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Stel een simpele vraag, ik ben daar ooit eens mee begonnen toen ik mijn nieuwssysteem ontwikkelde en dat werkt eigenlijk ook prima. Gebruikersvriendelijk? Mag je zelf bepalen.

Of laat javascript (een stukje) formulier echo'en, dan zien bots dat hele formulier niet... Echter mensen die geen javascript hebben zien het ook niet :+.

Gebruik geen standaard namen voor je formulier, geen 'subject', 'name' & 'message' maar abacadabra. Netjes is het niet, geen idee of het werkt, wie weet.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:58:00
Quote Anchor link
Aha, dus de spamrobot zou ook geblokkeerd worden, wanneer die de vraag weet als het goed is. Bij mij werkt het prima, ligt misschien ook aan het type bots dat je krijgt. Sommigen zijn slimmer dan anderen.

Ik ben benieuwd of je binnenkort alweer spam krijgt. => Laat ons dat maar weten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:01:00
Quote Anchor link
Nee die vraag is alleen voor "non" js gebruikers...

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 02.04.2007 09:57:
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Dat is inderdaad een geweldig idee :O Deze moet ik ff onthouden, want dit zal de spam zekers verlagen.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Even een nieuwe methode testen...

Thijs X

Thijs X

02/04/2007 10:22:00
Quote Anchor link
Je kan een hidden field erbij voegen in je formulier, omdat spam bots alles invullen controleer je of het is ingevuld zo ja dan is het spam zo niet dan is het een gebruiker.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.