Comment spam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Eris -

Eris -

02/04/2007 07:44:00
Quote Anchor link
Iedereen kent het wel en nu wordt een website van een klant ook door ge pest..

1 uur +/- 30 berichten :(

Nu is de vraag wat is de beste oplossing?

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 16:36:34

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:10:00
Quote Anchor link
IP-registratie => IP-ban?
CAPTCHA bij het formulier?
Comment limiet, dus je mag maar X aantal comments posten per uur?
Meer kan ik even niet bedenken.

Niels Janssen

Niels Janssen

02/04/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Captha of iets soortgelijks erbij zetten, is de enige manier om zonder registratie een bot van een mens te onderscheiden, en zet er een floodbescherming op, maximaal 10 post per persoon per dag per onderdeel ofzo. Of gwoon dat ze maar 1 keer int kwartier/halfuur mogen posten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 08:22:00
Quote Anchor link
Captcha.. Vind ik geen oplossing. Vind het niet fijn werken het moet extreem laag drempelig zijn...

IP ban heeft geen nut verschillende IP's (Maakt gebruik van proxy's)

Flood control werkt niet... (Verschillende ip's)

De laatste is puur uit ervaring met phphulp...

Ik heb even met javascript gespeeld met het feit dat de software geen js ondersteund ik zal het zo weten... + een normale vraag voor de non js gebruikers..

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:34:00
Quote Anchor link
Oh, dus die gasten maakt gebruik van proxies. Had dat even gezegd :P. Nou dan denk ik dat degene dan tòch moet registreren...

EDIT:
Misschien een proxy check?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 08:45:00
Quote Anchor link
Wat ook een leuke is en die sowiezo een aantal spambots weghoud is een tekstveld verbergen met CSS. Noet het veld bijvoorbeeld mail (terwijl je het echte e-mail veld email noemt) De meeste spambots zullen dit zien als een e-mailveld, terwijl die juist leeg moet blijven. Spambots vullen een emailadres in, jij controleerd of die wel leeg is en voila. :) De spambot geeft ook geen error, omdat het formulier succesvol is gepost.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

- SanThe -

- SanThe -

02/04/2007 08:59:00
Quote Anchor link
Klinkt misschien heel gek, maar ik heb er al veel baat bij gehad.
Als het bijvoorbeeld een gastenboek betreft heet de directory bijna altijd questbook. Nou die naam verander ik in een totaal niet relevant andere naam en ik ben van de spammers af.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:11:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 02.04.2007 08:46:
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

Nope, dat is waar. Daar heb je wel een punt. doorgaans heb ik meer last van spambots dan van spammende mensen, zeker omdat er een tijdslimiet zit van een minuut voordat je weer kan posten. (dit gebeurt dmv een sessie tijd, wanneer die niet geset kan worden, post die hem niet)

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:32:00
Quote Anchor link
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:39:00
Quote Anchor link
Met dat limiet he, kun je niet een sessie / cookie aanmaken en die dan checken als iemand gaat posten. Als hij bestaat, dan kan degene niet meer posten, of is dit totaal geen optie?

Jelmer -

Jelmer -

02/04/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Helaas zal dat niet gaan werken Gamer, want je kan de spammers niet van elkaar onderscheiden. Ze hebben bijna altijd bij iedere aanvraag een ander ip-adres, en ik neem aan dat hij niet cookies deelt per aanvraag.

Dus nee, dat is zoals je zelf zou zeggen "totaal geen optie".

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Verdamt! Wie heeft die verrekte proxie uitgevonden :P

Quote:
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

Wat gebruik je nu dan?

BTW, je blijft altijd wel spam ergens houden, je kunt het niet 100% vermijden..

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:54:00
Quote Anchor link
Gewoon een dood simple vraag

vijf + vier = ?

En dan doormiddel van javascript de antwoord te plaatsen en de input veld te verbergen.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:56:00
Quote Anchor link
Dus ook een soort CAPTCHA, maar meer kan ik niet meer bedenken.
Misschien als ik weer iets tegen kom op internet, dan zal ik het hier posten.

Ik heb namelijk ook veel last van spam op mijn forum van het bedrijf en hebben verscheidene keren het forum offline moeten zetten :(

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 09:57:00
Quote Anchor link
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Stel een simpele vraag, ik ben daar ooit eens mee begonnen toen ik mijn nieuwssysteem ontwikkelde en dat werkt eigenlijk ook prima. Gebruikersvriendelijk? Mag je zelf bepalen.

Of laat javascript (een stukje) formulier echo'en, dan zien bots dat hele formulier niet... Echter mensen die geen javascript hebben zien het ook niet :+.

Gebruik geen standaard namen voor je formulier, geen 'subject', 'name' & 'message' maar abacadabra. Netjes is het niet, geen idee of het werkt, wie weet.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:58:00
Quote Anchor link
Aha, dus de spamrobot zou ook geblokkeerd worden, wanneer die de vraag weet als het goed is. Bij mij werkt het prima, ligt misschien ook aan het type bots dat je krijgt. Sommigen zijn slimmer dan anderen.

Ik ben benieuwd of je binnenkort alweer spam krijgt. => Laat ons dat maar weten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:01:00
Quote Anchor link
Nee die vraag is alleen voor "non" js gebruikers...

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 02.04.2007 09:57:
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Dat is inderdaad een geweldig idee :O Deze moet ik ff onthouden, want dit zal de spam zekers verlagen.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Even een nieuwe methode testen...

Thijs X

Thijs X

02/04/2007 10:22:00
Quote Anchor link
Je kan een hidden field erbij voegen in je formulier, omdat spam bots alles invullen controleer je of het is ingevuld zo ja dan is het spam zo niet dan is het een gebruiker.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.