Compagnon gezocht
J W
12/09/2011 10:32:09Geachte leden,
Ter realisatie van een nieuw concept ben ik op zoek naar een PhP programmer die tevens ervaren is met de volgende elementen:
Social Media Integratie
Betalingsystemen / Factering*
Profile-managementsysteem
Programmeren van Twitterbots*
Mp3/4 integratie
Livestream integratie*
Smartsuggestions*
*Wordt later geimplementeerd (dus wanneer we online zijn en kan eventueel uitbesteed worden)
Dit project is op basis van 50% (compagnon)van de aandelen. We zijn de eerste met dit concept op de markt en het heeft een hoog lucrativiteitsniveau.
Het gaat puur om het programmeren, ik ben zelf designer/concepter, meedenken is wel een pré, evenals woonachtig in de omgeving Overijssel/Gelderland.
Ik hoop snel iets te horen.
Met vriendelijke groet,
JW.
Ter realisatie van een nieuw concept ben ik op zoek naar een PhP programmer die tevens ervaren is met de volgende elementen:
Social Media Integratie
Betalingsystemen / Factering*
Profile-managementsysteem
Programmeren van Twitterbots*
Mp3/4 integratie
Livestream integratie*
Smartsuggestions*
*Wordt later geimplementeerd (dus wanneer we online zijn en kan eventueel uitbesteed worden)
Dit project is op basis van 50% (compagnon)van de aandelen. We zijn de eerste met dit concept op de markt en het heeft een hoog lucrativiteitsniveau.
Het gaat puur om het programmeren, ik ben zelf designer/concepter, meedenken is wel een pré, evenals woonachtig in de omgeving Overijssel/Gelderland.
Ik hoop snel iets te horen.
Met vriendelijke groet,
JW.
PHP hulp
24/11/2024 04:36:44Vincent Huisman
12/09/2011 10:35:52Maikel B
12/09/2011 10:40:41J W
12/09/2011 10:48:32Bas IJzelendoorn
12/09/2011 11:04:40Terug naar het vorige topic[/modedit]