Compagnon met Allround programmeer kennis gezocht.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Weelie

Daniel van Weelie

22/08/2013 18:51:38
Quote Anchor link
Het te realiseren concept is bedacht om de Nederlandse kunst en kunstenaars te stimuleren. Het doel is kunst (online)bereikbaar maken, zodat enerzijds kunstenaars naamsbekendheid en verdiensten kunnen krijgen en anderzijds iedere internet gebruiker makkelijk op een centraal punt kunst, van wie dan ook, kan bekijken en uiteindelijk zelfs kan kopen.

Verdere informatie is beschikbaar in de vorm van een bedrijfsplan die in te zien is na persoonlijk contact.

De website zal vanaf de basis opgebouwd moeten worden waarbij vele functionaliteiten zullen moeten worden toegevoegd zoals o.a.:
- inlog voor gebruikers (verschillende groepen).
- Connectiviteit met facebook.
- database waarin afbeeldingen kunnen worden toegevoegd door gebruikers.
En in een later stadium:
- webshop gedeelte waarin kunst kan worden verkocht.
Verder is er veel advies nodig over het zo effectief mogelijk inrichten van de website.

Wat verwachten wij van u?

- Een uitgebreide en aantoonbare kennis van HTML, CSS, Javascript en PHP.
- u bent Proactief, ambitieus en bereid hoge doelen en eisen aan uzelf en de onderneming te stellen.
- woonachtig in de provincie zuid-holland.

Wat bieden wij?

Aangezien wij een beginnende onderneming zijn en niet afhankelijk willen zijn van investeerders/aandeelhouders hebben wij een minimaal budget om te starten.

Als u aan de onderneming meewerkt word u onderdeel van het bedrijf in de meest letterlijke zin van het woord. U word compagnon en krijgt een x aantal % van de onderneming in uw bezit (in overleg). Als er geld word verdiend krijgt u dan uiteraard naar ratio betaald.

Let op: uiteraard zal er in het eerste jaar nog niet(s) (veel) verdiend worden.

Toevoeging op 22/08/2013 19:07:35:

Uiteraard is het ook mogelijk om een aanbod te doen met een prijs indicatie. Uiteindelijk zal ik dan een overweging maken dit wel of niet te doen.
Aanvullend hierop wil ik wel duidelijk maken dat een aanbod met een zeer hoge prijs bij voorbaat kansloos zal zijn.

alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 15:42:55

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

22/08/2013 19:24:03
Quote Anchor link
Hallo Daniel,

Klinkt als een leuk initiatief en ik zie een hoop raakvlakken met een website (en de techniek erachter) die ik nu voor een nieuw artiestenplatform aan het maken ben.

Ik denk vandaar uit ook dat je totale idee achter de website op dit moment meer inhoudt dan:
Quote:

Misschien een idee om een keer tijdens een bak koffie je hele idee en concept te bespreken?

Mvg,
Ramon van Dongen
(www.racmedia.nl)

Daniel van Weelie

Daniel van Weelie

22/08/2013 19:33:28
Quote Anchor link
Goede Avond Ramon,

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt helemaal gelijk wat betreft de functionaliteiten, het was een kleine indicatie omdat ik bang was dat er gevraagd zou gaan worden wat er onder andere gemaakt zou moeten worden.

uiteraard vind ik het interessant om verder te praten over het concept en wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen. Wat zou voor jou het makkelijkst zijn?

Met vriendelijke groet,

Daniel van Weelie

Ramon van Dongen op 22/08/2013 19:24:03:
Hallo Daniel,

Klinkt als een leuk initiatief en ik zie een hoop raakvlakken met een website (en de techniek erachter) die ik nu voor een nieuw artiestenplatform aan het maken ben.

Ik denk vandaar uit ook dat je totale idee achter de website op dit moment meer inhoudt dan:
Quote:

Misschien een idee om een keer tijdens een bak koffie je hele idee en concept te bespreken?

Mvg,
Ramon van Dongen
(www.racmedia.nl)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.