Complex design/ music player

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

21/02/2005 21:12:00
Quote Anchor link
he allemaal ik ben bezig met een erg complex design .. nu wil ik bovenaan men pagina een flash muziek speler hebben .

Vraag: ik gebruik includes dus bij: link?=aap dan laad hij het nieuwe content aap.php in het midden van de pagina ... maar blijft de muziekspeler dan ook doorspelen???

vraag 2: Als je "no cache" gebruikt , heeft eenpreload script dan nog wel zin?

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:51:24

Joris van Rooij

Joris van Rooij

21/02/2005 21:17:00
Quote Anchor link
nee, die player wordt dan opnieuw geladen. De enige manier waarop hij door blijft spelen is werken met frames. Let op: wel voorzichtig he? Want frames worden al snel lelijk. Er zijn meer mogelijkheden, maar die zijn volgens mij bijna onhaalbaar. Gmail blijft ook actief....

22/02/2005 10:12:00
Quote Anchor link
Bedank voor je reply... mmm ik dacht dat aleen het nieuwe content erbij werd geladen ... het zijn redelijk zware graphics ( word alles dan opnieuw geladen?)

Frames is helaas geen optie , daar zit het te complex voor in elkaar ...

22/02/2005 19:50:00
Quote Anchor link
?

22/02/2005 19:55:00
Quote Anchor link
donster:
....
Frames is helaas geen optie , daar zit het te complex voor in elkaar ...

Tja dan is het niet mogelijk vrees ik, of je moet een popup venster op de achtergrond openen.
Het lijkt me trouwens sterk dat Frames niet mogelijk is. Doe gewoon er een van 1px

22/02/2005 20:47:00
Quote Anchor link
Ik ben nog in mijn teken fase, maar frames zal erggg lastig worden ( en mischien wel onmogelijk)

Maar een anderre vraag: ik gebruik includes dus bij: link?=aap dan laad hij het nieuwe content aap.php in het midden van de pagina zoals al eerder gezegt ..
Nu worden het zware (grote) graphics , maar hij laad dan toch niet al het content opnieuw als ik op een link klik?? ( pagina krijg overigens ook nog "NoCache" vanwege bepaalde redenen... dus hoop het niet)

Alfred -

Alfred -

22/02/2005 20:54:00
Quote Anchor link
'Hij' laadt sowieso alles opnieuw, omdat de hele pagina ververst, maar enkel de content wijzigt. Maar na de eerste keer zitten je graphics in de bezoeker zijn cache (temporary internet files) dus laadt ie ze toch niet volledig opnieuw :)

22/02/2005 20:56:00
Quote Anchor link
Je kan toch php in flash bouwen, dan kan je toch met get gaan werken?!

Alfred -

Alfred -

22/02/2005 20:57:00
Quote Anchor link
Kort samengevat; flash suckt...
Leuk voor animaties, niet voor ganse pages... :)
En php IN flash gaat niet, php ism flash wel... ;)

22/02/2005 21:02:00
Quote Anchor link
mm ok bedankt .. ik probeer te zorgen om groot deel van content ( met musicplayer) toch in een frame te krijgen ,dan moet ik men design maar beetje aanpassen....
-------------------
twedze:
Je kan toch php in flash bouwen, dan kan je toch met get gaan werken?!

Uhmm php = ok flash = ok , maar die 2 samen heb ik nog nooit geprobeerd .. maar het lijkt me wel handig om erbij te leren , weten jullie goede tutorial hiervoor of moet ik zelf googlen...

Bedank voor reply's

22/02/2005 21:09:00
Quote Anchor link
Rafael:
Kort samengevat; flash suckt...
Leuk voor animaties, niet voor ganse pages... :)
En php IN flash gaat niet, php ism flash wel... ;)

... flash in zen totaal gebruiken vind ik nog wel ok, flash voor kleine stukjes gebruiken op je site vind ik wel noob haha ... ik durf mezelf kwa designen erg hoog te plaatsen, aleen ik zit met mijn muziek speler ( die ik op de pagina wil en niet popup etc) dat moet bijna wel in flash wil ik een mooie player hebben met mooie grafische extra's // er moet veel geanimeerd worden .. maar ik zou het ook in gif kunnen omzetten ., aleen een html muziek speler etc vind ik niet echt geschikt .. dus dankan ik beter player en animaties in flash maken...

Alfred -

Alfred -

22/02/2005 21:11:00
Quote Anchor link
Of je nu een flash player neemt, of je zet er dat invoegsel van windows media player, of weet ik veel, je blijft bij het probleem dat je een refresh gaat hebben...
Of je zal een frame moeten voorzien zoals hier al eerder gezegd is ... ;)

22/02/2005 21:15:00
Quote Anchor link
ja klopt ... helaas.. ik pas men design er maar beetje op aan zodat een frame mogelijk word.

Hey maar je zei eerder: -->Maar na de eerste keer zitten je graphics in de bezoeker zijn cache (temporary internet files) dus laadt ie ze toch niet volledig opnieuw :) <--
Als je in je meta : "no cache" hebt staan slaat hij dan nergens wat van de pagina op , of is er toch nog een ander soort cache van de pagina ... ( waarschijnlijk niet heh?)

Alfred -

Alfred -

22/02/2005 21:19:00
Quote Anchor link
Quote:
Door de meeste browsers worden geopende documenten en daarin opgenomen andere bestanden vaak gedurende een bepaalde tijd en tot een bepaalde totale omvang opgeslagen in een directory op de harddisk: de cache. Wanneer hetzelfde document opnieuw geopend moet worden, zal de browser (afhankelijk van de instellingen) eerst controleren of het document misschien gewijzigd is en als dat niet het geval is, het uit de cache halen. Dat zal vaak aanzienlijk sneller zijn dan het opnieuw binnenhalen van het document vanaf het Internet.

Soms heb je redenen om te willen voorkomen dat de browser het document in de cache opneemt. In dat geval kun je het META element in de head van het document opnemen en daar het HTTP-EQUIV attribuut aan toevoegen met de door sommige browsers ondersteunde waarde "pragma" en het CONTENT attribuut met de waarde "no-cache":

<META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache">

Bron: HandleidingHTML.nl

Is dus mogelijk, maar hier verlies je enkel bandbreedte door dan, als elke keer je volledige layout opnieuw geladen moet.

Soit, je probleem met de player zal wel duidelijk wezen nu ;) Succes ermee :)

22/02/2005 21:24:00
Quote Anchor link
Ok bedankt voor je hulp , het zal wel lukken .. aleen hopelijk vern$$kt het frame mijn pagina niet.. ik wil overigens niet dat hij een stuk overslaat dus een streepje wit tussen het frame en de pagina zet .. moet wel vloeiend overlopen ... 0px en dan no-border ofzoiets.?

Thanks,

Alfred -

Alfred -

23/02/2005 11:47:00
Quote Anchor link
Zoiets ja, proberen he ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.