Conflict tussen php en css :: mbt achtergrond
Hannah B
15/02/2005 18:47:00De achtergrond in de gewone pagina's geven de achtergrond goed weer, zodra ik echter een bestand laat zien dmv een php script verdwijnt de achtergrond in Netscape 7.0, of laat Explorer 5.0 slechts een deel van de tekst zien! Nu heb ik een div warin ik de php code heb staan die een titel en bericht uit een database haalt. Kan het zijn dat die combinatie niet mogelijk is? Wat kan ik daaraan doen? Een link ter illustratie: http://www.n00dles.nl/toonbericht.php?id=2
PHP hulp
03/01/2025 11:08:05mmm... ik denk niet dat het "probleem" aan de php kant ligt (verbeter mij als ik het fout heb). ik denk dat je je style sheet moet aanpassen (lees: opnieuw maken, omgooien) want die box hack is niet altijd nodig en geef waarden niet de ene keer in 'em' aan en dan weer 'px' ik ga niet direct een oplossing geven om dat nu geen zin heb, missichien in de loop van de week als ik me verveel. bij de weg, je site ziet er leuk uit plus inhoud, informatie die ik niet alle dagen binnen krijg bij het surfen.
tip: zorg dat de site er goed uit ziet in firefox, voeg dan de nodige hacks toe dat ie ook in explorer doet.
vergeet de "benice to opera rule" niet.
veel succes
ps: explorer 5.0 heeft niemand meer, na wij dachten...
tip: zorg dat de site er goed uit ziet in firefox, voeg dan de nodige hacks toe dat ie ook in explorer doet.
vergeet de "benice to opera rule" niet.
veel succes
ps: explorer 5.0 heeft niemand meer, na wij dachten...
Hannah B
19/02/2005 21:19:00Inmiddels is 'toonbericht' vervangen door 'Claire', ook is het eindelijk gelukt om naast het verhaal alle links uit de desbetreffende tabel te listen, op volgorde. Nadat ik trouwens de footer terug had gezet was de achtergrond terug! probleem opgelost!
Nu nog zorgen dat de actieve link in het menu rechts vet of zoiets word weergegeven.
Nu nog zorgen dat de actieve link in het menu rechts vet of zoiets word weergegeven.