Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:32:37
Quote Anchor link
Ik ben een poging aan het doen om een connectie te maken met mijn database, maar ik weet niet welke naam ik moet pakken. Ik weet de username en het wachtwoord, maar ik weet wat ik bij localhost moet plaatsen, want ik gebruik geen localhost (denk ik)

PHP hulp

PHP hulp

17/02/2025 09:43:43

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 20:54:48
Quote Anchor link
--sarcasme--
Wacht even, ik zoek het even op in het databasenamen-boek. Daar staan de datbasenamen van iedereen in....
--/sarcasme--

Denk eens even na Jerry, wij weten niet je mobiele nummer, niet je pincode, niet de cupmaat van je moeder, niet waar je woont, en ook niet je database naam.
Dat zijn allemaal unieke gegevens, die per persoon verschillen.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:56:29
Quote Anchor link
Ja maar ik heb al verschillende dingen geprobeert, bijvoorbeeld dj-jeremy:2222, maar hij maakt allemaal geen verbinding, terwijl ik wel in mijn database kan via phpmyadmin

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:03:16
Quote Anchor link
naar welk adres ga je als je naar je phpmyadmin gaat ?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:04:38

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:08:10
Quote Anchor link
als je daar inlogt, zie je toch je databasenaam? En in het algemeen is je hostname 'localhost'
Gewijzigd op 18/10/2011 21:09:04 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:10:23
Quote Anchor link
Ja het gaat er ook niet om dat ik mijn dbname niet weet.
maar kijk:

ik heb dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$connect = @mysql_connect("dj-jeremy.nl/phpmyadmin","GEHEIM","GEHEIM")
or die("Kan geen verbinding met de server maken");

En ik krijg dus de melding: Kan geen verbinding met de server maken.
Terwijl dat mijn username en pass zo ie zo goed zijn, maar die dj-jeremy.nl/phpmyadmin denk dan niet?

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:11:08
Quote Anchor link
en ik neem aan dat je ook bij de host waar je je website host in de FAQ ook kan vinden hoe je met de database kan verbinden...
Bij welke host zit je eigenlijk als ik vragen mag ?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:11:19
Quote Anchor link
'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' Dit is een URL, en geen hostname.

Probeer eens 'localhost'

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:12:34
Quote Anchor link
@aar

localhost al geprobeert, als ik het uitvoer krijg ik niets, ook niet in de broncode.

@marco
antagonist

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:13:23
Quote Anchor link
dan moet je geen foutmeldingen met een @ onderdrukken.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:15:04
Quote Anchor link
hoe bedoel je?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:16:14
Quote Anchor link
Zoals ik zeg. je onderdrukt door het gebruik van een @ (voor mysql_connect) de foutmeldingen. Niet echt handig....
Gewijzigd op 18/10/2011 21:17:19 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:17:31
Quote Anchor link
Oke ik heb de @ weggedaan, maar mijn probleem is nog niet opgelost

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:18:02
Quote Anchor link
Logisch... welke foutmelding krijg je nu, naast die die() melding?
En welke hostname heb je nu ingevoerd?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:20:15
Quote Anchor link
Ik krijg geen andere foutmelding, alleen die die().

heb localhost ingevuld, geeft hij helemaal niets aan.
en bij dj-jeremy.nl/phpmyadmin geeft hij de die() aan.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:21:37
Quote Anchor link
Gooi eens snel een mysql_error() in die die(). Met een eigen melding schiet je niks op.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:21:48
Quote Anchor link
@Jerry... ik heb er even naar gekeken bij de FAQ van de host en ze zeggen er hetvolgende over:

Als je vanuit een script vervolgens verbinding wilt maken met je database, moet je als server 'localhost' gebruiken en als gebruikersnaam en wachtwoord de gegevens die je op hebt gegeven bij het aanmaken van de database.

Linkje

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:22:51
Quote Anchor link
@marco, dat doe ik maar dan doet hij het nog steeds niet

Toevoeging op 18/10/2011 21:23:47:

@aar

melding:
Unknown MySQL server host 'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' (1)

Dus dat is die host dus

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:24:56
Quote Anchor link
Lees je eigenlijk wel?

dj-jeremy.nl/phpmyadmin

Ik zie hier geen 'localhost' staan.
Gewijzigd op 18/10/2011 21:26:00 door - Ariën -

Vincent Huisman

Vincent Huisman

18/10/2011 21:26:01
Quote Anchor link
dan luister jij dus niet naar de hulp hier...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.