Constructor foutmelding over CakePHP
Strict Standards: Redefining already defined constructor for class Object in /home/public/sites/www.siks123soldshop.com/cake/libs/object.php on line 63
kan iemand mij helpen dit op te lossen?'
bij voorbaat dank
gr.
Sik
Edit:
Titel aangepast van 'Probleem met PHP' naar 'Constructor foutmelding over CakePHP'.
Gelieve voortaan een duidelijke titel mee te geven die je probleem- en of vraagstelling omschrijft.
Gelieve voortaan een duidelijke titel mee te geven die je probleem- en of vraagstelling omschrijft.
Gewijzigd op 30/12/2017 15:06:15 door - Ariën -
Ik lees dit op Stackoverflow:
Quote:
Your cakephp version is old, and has problems with the latest version of PHP.
You could try updating your CakePhp version. Seems that your are using the 1.3 version, so update to the latest one. You could find it
https://codeload.github.com/cakephp/cakephp/zip/1.3.21 (link aangepast)
Only replacing the cake/ folder with the new one, you fix this problem.
You could try updating your CakePhp version. Seems that your are using the 1.3 version, so update to the latest one. You could find it
https://codeload.github.com/cakephp/cakephp/zip/1.3.21 (link aangepast)
Ik weet niet wat voor script het in zijn volledigheid is die er op CakePHP draait, maar deze versie is al best wel wat verouderd.
Gewijzigd op 30/12/2017 15:12:20 door - Ariën -
bedankt voor reactie...heb het bestand uitgepakt ,moet ik de hele map uploaden naar mijn server met filezilla?
thx
gr.
sik
Quote:
Enkel de map /cake vervangen.
CakePHP: the rapid development php framework
help ???
dank
Ik heb eigenlijk een vermoeden dat je wat meer dan dat hebt gedaan.
Gewijzigd op 31/12/2017 13:10:03 door - Ariën -
ik heb de map cake vervangen door mijn oude cake in map public_html. en daarna met filezilla terug geupload
Bij sterke voorkeur raad ik aan om de oude te hernoemen naar /cake_old of iets dergelijks.
Dus het gaat niet om de hele zip-file.
Gewijzigd op 31/12/2017 13:21:07 door - Ariën -
ik heb ook in map private_html een map met benaming cake, moet dat ook opnieuw overgeschreven??
dank
Gebruik je DirectAdmin?
Gewijzigd op 31/12/2017 13:32:14 door - Ariën -
hoe kan ik controleren of er fouten in mijn mappen zitten die ik nodig heb om te uploaden?
Als je de /cake uit een totaal andere versie (zoals versie 2 of 3) zou gebruiken, dan kan je aanlopen tegen andere problemen zoals oude functies die niet meer werken. Dan moet je in dat geval duiken in de Migration Documentation, maar dit vereist wel uiteraard de nodige ervaring met CakePHP.
Heb je al contact gezocht met de bouwer van de applicatie? Die zou hopelijk wel ondersteuning moeten kunnen bieden bij het upgraden van je script.
Een andere oplossing is om terug te gaan naar hoe het was, en je foutmeldingen te onderdrukken met dit:
Maar netjes is het totaal niet... ;-)
mijn websitebeheerder/designer is er niet meer dus kan ik zijn hulp niet meer inroepen..en hoe of waar moet ik deze code gebruiken?'
alvast bedankt voor je hulp.
php_flag display_errors Off
Natuurlijk worden ze ze (hopelijk) wel netjes gelogd in de error_log. Dat moet je wel na laten kijken. Als je het niet zeker weet, vraag de serverbeheerder.
Gewijzigd op 31/12/2017 14:15:44 door - Ariën -
Waar zou die term rapid development framework (PHP) vandaan komen? Enfin, ik was al lang overgestapt op een ander framework.
Nick Vledder op 31/12/2017 15:18:49:
Waar zou die term rapid development framework (PHP) vandaan komen? Enfin, ik was al lang overgestapt op een ander framework.
Wordt lastig als diegene er geen enkele ervaring mee heeft, hé ;-)
Plus dat een overstap ook niet 1-2-3 gedaan is.
Je zult alles dan 'from scratch' moeten (laten) herbouwen.
alvast bedankt
Gewijzigd op 31/12/2017 16:53:47 door - Ariën -
ik kreeg alleen deze melding .. de rest was niet zichtbaar
Kijk eens in: cake/VERSION.txt
Gewijzigd op 31/12/2017 16:55:41 door - Ariën -
ik gebruik nu version 1.3.21