contact formulier verzend niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 00:09:10
Quote Anchor link
@gertjan

Ik heb zelf uit interesse het scriptje van Thomas gedraait.
Het werkt perfect. Op het scherm krijg ik "succes" als melding te zien
en ik ontvang de mail als volgt op mijn mailadres:

1.0
text/plain; charset=iso-8859-1
<[email protected]>
PHP/5.3.1

Getest op mijn locale xampp server.

Dus je zult iets meer moeten laten zien van je script willen we je kunnen helpen.
Gewijzigd op 11/08/2018 00:22:35 door hans cappon

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 08:10:57

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 00:36:09
Quote Anchor link
Quote:
Getest op mijn locale xampp server.

Dan heb je wss wel e.e.a. geconfigureerd t.a.v. SMTP in XAMPP correct?

Maar fijn dat mijn code werkt, had het verder niet eens getest :p.

Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 10:27:46
Quote Anchor link
Hoi Hans Cappon dank voor je bericht. Ik twijfel er ook geen moment aan dat het scriptje van Thomas niet goed is.
Het gaat er alleen om dat het niet werkt bij de hosting, en dat ik niet snap waarom niet. Heb het script van Thomas ook op een andere server geprobeerd waarvan ik zeker weet dat die PHP goed verzend maar ook daar werkt het niet. ben ten einde raad en hoop dat iemand nog een goed idee heeft.

gr Gertjan

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 11:22:02
Quote Anchor link
Maar wat zie je dan wel?
Je zou minimaal moeten zien dat wel wel of niet gelukt is. Anders zit er in de syntax van je script mogelijk wat mis.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 12:28:11
Quote Anchor link
Uh, dat implode gedoe gaat natuurlijk niet werken, die pakt alleen maar de values XD.

Probeer het zo eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php
$name
= $_POST['name'];
$from = $_POST['email'];
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$to = '[email protected]'; // @todo dit adres dient correct ingesteld te worden

$headers = array();
$headers['MIME-Version'] = "1.0";
$headers['Content-type'] = "text/plain; charset=iso-8859-1";
$headers['From'] = "{$name} <{$from}>"; // let op: is nu $from ipv $jouw_mail
$headers['Reply-To'] = "{$from}"; // moesten hier wel punthaken staan?
$headers['Subject'] = "{$subject}";
$headers['X-Mailer'] = "PHP/".phpversion();

// for backwards compatibility (PHP < 7.2.0)
function implodeHeaders($in, $linebreak="\r\n") {
    $out = '';
    foreach ($in as $k => $v) {
        // @todo kan ook geen kwaad om hier wat mail header injection controles te doen...
        $out .= $k.': '.$v.$linebreak;
    }

return $out;
}

// hier controleren we of het "verzenden" slaagt:
if (mail($to, $subject, $message, implodeHeaders($headers))) {
    echo 'succes!';
}
else {
    echo 'er ging iets mis :(';
}

?>

Of wellicht beter, gebruik een library voor het bouwen van mailtjes zoals PHPMailer zodat je al deze problemen niet hebt.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 13:41:09
Quote Anchor link
En daarbij is phpMailer ook flexibeler omdat je het kan aansluiten op een andere SMTP-servers of zelfs je Gmail. Plus dat je ook makkelijk kan debuggen via de debug-instelling. Dus je prima te horen krijgen waarom een SMTP-server je mailtje kan weigeren. Uiteraard wil dit alsnog geen bevestiging geven dat de mail daadwerkelijk aankomt, maar het is wel een stap verder in het proces dat wat PHP via mail() bereikt.

Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 14:10:38
Quote Anchor link
Uiteraard heb ik het nieuwe script van Thomas ook getest op mijn xampp-server en op mijn hosting, met de gegevens form van gertjan, en in beide test werkte het gewoon.

Op beeldscherm verschijnt de "succes melding" en de mailtjes komen binnen met de gegevens uit de form.

Nogmaals je dient met meer informatie te komen om je kunnen helpen.
Of zoals Ariën zegt PHPMailer gebruiken.

Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 16:53:35
Quote Anchor link
Hallo na veel hoofdbrekens ben ik erachter gekomen dat er bij het formulier een main.js bestand bij hoort.
dit bestand heb ik gevonden en het gedeelte van het form in het java script eruit gehaald. en weer geprobeerd. Ik krijg nu van het formulier de melding succes! op een geheel witte pagina en het bericht komt nu keurig binnen. Dus nu werkt het. Ik weet niet of ik het stukje java hier kan posten omdat het een PHP hulp site is. Maar anders hoor ik dit graag. Sorry voor het ongemak dat ik dit niet eerder heb gezien.
Zou graag het main.js script behouden omdat het ook een dank u melding geeft. Maar er zit iets fout wat zorgt voor het niet versturen van dit form.

gr gertjan

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 16:57:05
Quote Anchor link
je bedoelt dat het een Javascript-code is, en geen Java. Want dat is beiden een andere programmeertaal.
maar wat gaat er nu precies is? je hebt ontdekt dat je formulier (niet het PHP-script) afhankelijk was van de nodige JavaScript. Die heb je nu toegevoegd, dus werkt het toch?

Gertjan spit

gertjan spit

12/08/2018 10:45:45
Quote Anchor link
Hoi Arien
Nee de code van Thomas werkt ook bij mij. in het formulier waar het probleem mee is geeft na het invullen en verzenden een dank berichtje. Dit dank berichtje heb ik gevonden in een bestand wat heet main.js en staat in een js map. In de mail.js heb ik een gedeelte gevonden waarbij staat (form)dit gedeelte heb ik verwijderd. en dan verzend het formulier wel met het script van Thomas en krijg ook mail binnen. Plaats ik het gedeelte form weer in de main.js dan werkt het niet meer hij geeft wel het bedankt voor uw mail, maar krijg dan niets binnen in mijn mail programma. Dus het zit hem in dit stukje script in het bestand main.js.
Ik zal het stukje mee sturen misschien dat iemand zegt dit is fout daarom werkt het niet. nogmaals allen bedankt en ik hoor het wel.
gr gertjan

// Contact form
var form = $('#main-contact-form');
form.submit(function(event){
event.preventDefault();
var form_status = $('<div class="form_status"></div>');
$.ajax({
url: $(this).attr('action'),
beforeSend: function(){
form.prepend( form_status.html('<p><i class="fa fa-spinner fa-spin"></i> Email is sending...</p>').fadeIn() );
}
}).done(function(data){
form_status.html('<p class="text-success">Dank voor uw bericht. Wij nemen spoedig contact met u op</p>').delay(3000).fadeOut();
});
});

//Pretty Photo
$("a[rel^='prettyPhoto']").prettyPhoto({
social_tools: false
});

//Google Map
var latitude = $('#google-map').data('latitude');
var longitude = $('#google-map').data('longitude');
function initialize_map() {
var myLatlng = new google.maps.LatLng(latitude,longitude);
var mapOptions = {
zoom: 14,
scrollwheel: false,
center: myLatlng
};
var map = new google.maps.Map(document.getElementById('google-map'), mapOptions);
var marker = new google.maps.Marker({
position: myLatlng,
map: map
});
}
google.maps.event.addDomListener(window, 'load', initialize_map);

});

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/08/2018 10:54:06
Quote Anchor link
Kan je dit tussen [code] UBB-tags zetten? (Zie veelgestelde vragen)

Heb je de jQuery-file wel geladen?
Heb je anders een voorbeeld die we kunnen bekijken?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.