Contactformulier
Thom Veen
01/03/2012 23:52:10Heey
ik ben op zoek naar een Contactformulier . dit Contactformulier moet een optie vak hebben waar
ik kan kiezen naar wie ik de mail wil sturen. bijvoorbeeld:
pulldown:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
kan iemand mij hier bij helpen.
ik ben op zoek naar een Contactformulier . dit Contactformulier moet een optie vak hebben waar
ik kan kiezen naar wie ik de mail wil sturen. bijvoorbeeld:
pulldown:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
kan iemand mij hier bij helpen.
Gewijzigd op 02/03/2012 10:58:40 door Thom Veen
PHP hulp
23/11/2024 16:06:03Obelix Idefix
02/03/2012 06:08:43Een contact forum of een contactformulier? ;-)
Gaat het om 1 (maak een pulldown lijstje en koppel aan de keuze het mailadres) van die of kunnen het er ook meerdere (werk met checkbox) zijn?
Gaat het om 1 (maak een pulldown lijstje en koppel aan de keuze het mailadres) van die of kunnen het er ook meerdere (werk met checkbox) zijn?
Thom Veen
02/03/2012 10:59:23Obelix en Idefix op 02/03/2012 06:08:43:
Een contact forum of een contactformulier? ;-)
ik heb hem aan gepas ;-) ik hoop dat iemand een voorbeeld heeft.
Obelix Idefix
02/03/2012 12:07:32Zou niet de mailadressen opnemen in je code ivm spam, maar bv. de het deel voor de domeinnaam. Als iemand het formulier verzend koppel je dat deel aan het @ en de domeinnaam.
Voorbeelden van contactformulieren zijn er verder genoeg te vinden. Wil best helpen, maar ik ga hier geen kant en klaar script voor je neerzetten.
Tip: gebruik phpmailer of swiftmailer ipv de mailfunctie van PHP.
Voorbeelden van contactformulieren zijn er verder genoeg te vinden. Wil best helpen, maar ik ga hier geen kant en klaar script voor je neerzetten.
Tip: gebruik phpmailer of swiftmailer ipv de mailfunctie van PHP.