conversie script mysql naar pgsql?
dennis
31/01/2009 11:19:00Beste mensen,
ik wil een mysql database omzetten naar postgresql, alleen daar zitten +/- 25.000 records in, ik ga die dus absoluut niet zelf overzetten.
nu dacht ik heel simpel in phpmyadmin export doen en dan import in pgmyadmin/pgadmin3 maar dan krijg ik steeds parse error's dat de syntax niet klopt.
weet iemand een handige manier om dit snel geautomatiseerd over te zetten?
bij voorbaat dank.
Dennis
ik wil een mysql database omzetten naar postgresql, alleen daar zitten +/- 25.000 records in, ik ga die dus absoluut niet zelf overzetten.
nu dacht ik heel simpel in phpmyadmin export doen en dan import in pgmyadmin/pgadmin3 maar dan krijg ik steeds parse error's dat de syntax niet klopt.
weet iemand een handige manier om dit snel geautomatiseerd over te zetten?
bij voorbaat dank.
Dennis
PHP hulp
21/11/2024 13:43:16- SanThe -
31/01/2009 11:28:00Frank -
31/01/2009 13:53:00Quote:
Zonder foutmelding zal niemand je daarmee kunnen helpen. Tevens weten we niet hoe de data of de query eruit ziet, ook dat wordt een raadplaatje.maar dan krijg ik steeds parse error's dat de syntax niet klopt.
Verder is het handig om eerst eens een record of 10 te gaan converteren en te testen, dan kun je later met de grote hap aan de slag gaan.
PHP Newbie
31/01/2009 14:42:00Download een programma als DBwrench. Daarmee kun je verbinding maken met de database, vervolgens de hele structuur downloaden (en eventueel in een plaatje zetten) en de SQL code uitpoepen.