Cookie werkt niet in IE
Op een bepaalde pagina word er in javascript een cookie aangemaakt:
en die roep ik op in PHP met ".$_COOKIE['shirt'].", maar dit werkt echter alleen in FireFox, in IE krijg ik geen resultaat, alsof de cookie niet bestaat. Hoe komt dit en hoe verhelp ik dit?
En waarom maak je geen cookie met php?
of waarom werk je niet met een database?
1. First the name-value pair ('ppkcookie1=testcookie')
2. then a semicolon and a space
3. then the expiry date in the correct format ('expires=Thu, 2 Aug 2001 20:47:11 UTC')
4. again a semicolon and a space
5. then the path (path=/)
Kan dus zijn dat jouw expires= door de verschillende browsers verschillend wordt opgevat. Probeer eens een datum op te geven ipv een interval.
Toevoeging op 26/11/2010 12:02:53:
@Justin, @Vincent:
Ik wil graag voorstellen dat je, wanneer je een alternatief voorstelt, daar ook een opmerking van verbazing of motivering bij schrijft. Met alleen "waarom die je niet ..." laat je de vraagsteller alleen met het gevoel "ik doe het fout". Door het geven van een reden voor je voorstel laat je meer kwaliteit zien.
Vraagsteller is op zoek naar een antwoord op de vraag. Vind je de vraag onjuist, dan sorteer je effect door dat te benoemen.
Gewijzigd op 26/11/2010 11:51:45 door Bas Cost Budde
Bas Cost Budde op 26/11/2010 11:51:26:
@Justin, @Vincent:
Ik wil graag voorstellen dat je, wanneer je een alternatief voorstelt, daar ook een opmerking van verbazing of motivering bij schrijft. Met alleen "waarom die je niet ..." laat je de vraagsteller alleen met het gevoel "ik doe het fout". Door het geven van een reden voor je voorstel laat je meer kwaliteit zien.
Vraagsteller is op zoek naar een antwoord op de vraag. Vind je de vraag onjuist, dan sorteer je effect door dat te benoemen.
Ben ik het niet mee eens, ik stel de vraag omdat de TS misschien een bewuste reden daarvoor heeft gekozen, alvorens ik zijn vraag oplos. Doorvragen is geen slechte eigenschap en daarnaast ook niet negatief bedoelt.