cookies werken niet in ieexplorer
Herman Buurlage
25/12/2007 22:32:00Ik heb het volgende probleem,
Ik heb altijd gewerkt op mijn site met cookies toch heb ik een probleem:
Na nieuwe wirelesskaartje werkt mijn beveiliging niet meer, de cookie waarin staat dat het wachtwoord en gebruikersnaam juist zijn werkt schijnbaar niet. op andere pc's werkt het nog wel maar op de mijne niet, heb alle beveiligingen van ie uitgezet en firwalls en dergelijke maar dit mag niet baten.
in forefox werkt het wel!!!
Hebben jullie nog ideeen?
ik snap er niets meer van
Ik heb altijd gewerkt op mijn site met cookies toch heb ik een probleem:
Na nieuwe wirelesskaartje werkt mijn beveiliging niet meer, de cookie waarin staat dat het wachtwoord en gebruikersnaam juist zijn werkt schijnbaar niet. op andere pc's werkt het nog wel maar op de mijne niet, heb alle beveiligingen van ie uitgezet en firwalls en dergelijke maar dit mag niet baten.
in forefox werkt het wel!!!
Hebben jullie nog ideeen?
ik snap er niets meer van
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Herman Buurlage
PHP hulp
05/11/2024 12:45:22PHP Newbie
25/12/2007 23:37:00Dit kan niet komen doordat je een nieuwe netwerkkaart hebt. Hooguit een driver conflict, maar lijkt me sterk. Wat heb je softwarematig nog allemaal aangepast na de installatie van de netwerkkaart?
Herman Buurlage
26/12/2007 09:53:00Niets nog,
Om te kijken waar het aan lag, in de eerste instantie dacht ik dat het aan vista lach. Omdat het op mijn vriendin's pc wel werkte. Ik heb dus ook windows XP erop gezet maar hielp niet. Dus vista maar weer terug gezet.
P.s. Er zijn nog geen officiele drivers van vista64 voor mijn linksys wirelessnetwerkkaart. Heb de chipset (railink) geinstalleerd en het werkt verder prima.
Toch denk ik niet dat het daar aan ligt omdat het met officiele drivers ook niet werkt.
Alvast bedankt.....
Om te kijken waar het aan lag, in de eerste instantie dacht ik dat het aan vista lach. Omdat het op mijn vriendin's pc wel werkte. Ik heb dus ook windows XP erop gezet maar hielp niet. Dus vista maar weer terug gezet.
P.s. Er zijn nog geen officiele drivers van vista64 voor mijn linksys wirelessnetwerkkaart. Heb de chipset (railink) geinstalleerd en het werkt verder prima.
Toch denk ik niet dat het daar aan ligt omdat het met officiele drivers ook niet werkt.
Alvast bedankt.....
Herman Buurlage
26/12/2007 12:09:00IK HEB HET PROBLEEM ONTDEKT.
Na alles te hebben uitgesloten zoals software matig probleem en hardwarematig probleem.
Ben ik gaan neuzen in mijn script en heb de tijd van de cookies hoger gezet.
tot mijn verbazing werkte het toen weer. Hierdoor ben ik mijn tijd gaan controlen en die liep dus een maand achter......
Weer ervaring rijker dus!!!!
MAAR WAT EEN ROTPLOBLEEM!!!!!
Na alles te hebben uitgesloten zoals software matig probleem en hardwarematig probleem.
Ben ik gaan neuzen in mijn script en heb de tijd van de cookies hoger gezet.
tot mijn verbazing werkte het toen weer. Hierdoor ben ik mijn tijd gaan controlen en die liep dus een maand achter......
Weer ervaring rijker dus!!!!
MAAR WAT EEN ROTPLOBLEEM!!!!!