Cookies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

PHP Freak

PHP Freak

08/01/2005 19:51:00
Quote Anchor link
Ik heb namelijk mijne eigen domeinnaam gekocht (www.phpfreak.nl)
Maar nu zit ik met een groot probleem:
ik werkt met cookies om in te loggen
en ze werken niet ;-)
Op al m'n gratis accountjes van sites werken ze wel! :-S
Kan iemand kijken of er toch iets mis is met de code?
Dank bij voorbaat!

setcookie("geb", $_POST["username"], time()+3600);
setcookie("ww", $ww, time()+3600);
setcookie("statuske", $list8[status], time()+3600);

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 23:14:05

PHP erik

PHP erik

08/01/2005 20:09:00
Quote Anchor link
met die code is niets mis.

mogelijke oorzaken:
- je hebt al headers verzonden
- je roept de cookies niet goed aan
- je webhost is k*t

met een inlogsysteem kan je beter met sessions werken, en eventueel cookies om lang ingelogd te blijven. zorg er ook voor dat $ww wel md5() gecodeerd is.

om de fout te achterhalen van jouw probleem zal je meer code moeten posten.

Jorik

Jorik

08/01/2005 20:11:00
Quote Anchor link
Cookies roep je trouwens ana met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
$_COOKIE
['cookienaam'];

// en bv niet:
$cookienaam;

//oid :)
?>

PHP Freak

PHP Freak

08/01/2005 20:13:00
Quote Anchor link
Ik hebt et denk ik al ;-)
Ik heb bovenaan de pagina headers staan é;-)
That's it!
THanks

Jorik

Jorik

08/01/2005 20:19:00
Quote Anchor link
Stond ook in de error maar oke :S :P..

Denk trouwens niet dat je site phpfreak.nl veel bezoekers krijgt, zijn al te veel van.. [mening]

PHP Freak

PHP Freak

08/01/2005 20:19:00
Quote Anchor link
Eum... srry guys!
It doesn't work :-(
Ik heb et veranderd maar et werkt nog niet!

PHP Freak

PHP Freak

08/01/2005 20:23:00
Quote Anchor link
Jorik:
Stond ook in de error maar oke :S :P..

??? Bij mij kreeg ik geen enkele error :-S

PHP Freak

PHP Freak

08/01/2005 21:43:00
Quote Anchor link
Wil er me nog iemand helpen? :-O

08/01/2005 22:10:00
Quote Anchor link
Met alleen dit kunnen wij ook niet veel he. En is het wel verstandig om een webmastersite te maken als je zelf niet alles onder de knie heb...

Micha

Micha

08/01/2005 22:21:00
Quote Anchor link
Heb je boven aan de pagina: ob_start(); staan?

PHP Freak

PHP Freak

09/01/2005 09:43:00
Quote Anchor link
Micha van Eijk, BEDANKT!!!! ;-)
Met ob_start() werkt het! :-D
Maar wat doet die functie eigenlijk ?

PHP Freak

PHP Freak

09/01/2005 09:58:00
Quote Anchor link
Ik zit nu wel nog met het probleem dat hij niet wil uitloggen!
Ik gebruik:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?

setcookie("geb", "");
setcookie("ww", "");
setcookie("statuske", "");

?>

Moet er ook iets van ob_ bij? :-O
Ik ben al eens gaan kijken op php.net ;-)
Moet er soms geen ob_end_clean(); bij?

Jorik

Jorik

09/01/2005 10:21:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
session_start();
ob_start();

setcookie("geb","");
setcookie("ww","");
setcookie("statuske","");
?>

zo denk ik...
ob_start() functie @ PHP.net

ik dacht datje een error geplaats had, is niet zo, foutje van mij.

PHP Freak

PHP Freak

09/01/2005 11:01:00
Quote Anchor link
Jorik:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
session_start();
ob_start();

setcookie("geb","");
setcookie("ww","");
setcookie("statuske","");
?>

zo denk ik...
ob_start() functie @ PHP.net

ik dacht datje een error geplaats had, is niet zo, foutje van mij.

Nee, dit werkt niet ;-)

PHP erik

PHP erik

09/01/2005 11:23:00
Quote Anchor link
makkelijker is:

setcookie("naam");

2e parameter is niet nodig.

maar goed, misschien komt het doordat je $_COOKIE op dié pagina aanroept, dan kan je voor de zekerheid ook $_COOKIE = array(); doen.

PHP Freak

PHP Freak

12/01/2005 13:51:00
Quote Anchor link
Nee, dit werkt nog niet jongens, ik snap er niks van :-S

B a s
Beheerder

B a s

12/01/2005 15:19:00
Quote Anchor link
omg :)

Code (php)
1
2
3
<?
setcookie("naam", "", time() - 3600, "/");
?>

hehe.. je kan geen php maar gaat wel php site beginnen!? :) niets meer dan lof van mij :) succes ermee!

PHP Freak

PHP Freak

13/01/2005 21:17:00
Quote Anchor link
Bas:
omg :)

Code (php)
1
2
3
<?
setcookie("naam", "", time() - 3600, "/");
?>

hehe.. je kan geen php maar gaat wel php site beginnen!? :) niets meer dan lof van mij :) succes ermee!

haha, wat grappig geen php :s :@
lycos is gewoon kut voor domeinen ;)
en trouwens het jouwe werkt ook niet ;)

The Beeding Clown

The Beeding Clown

14/01/2005 00:50:00
Quote Anchor link
zet een helemaal boven aan je page de volgende code

Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);
?>

en kijk eens wat voor errors ie genereerd

PHP Freak

PHP Freak

14/01/2005 17:46:00
Quote Anchor link
nano:
zet een helemaal boven aan je page de volgende code

Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);
?>

en kijk eens wat voor errors ie genereerd

Warning: ini_set() has been disabled for security reasons in /data/members/paid/p/h/phpfreak.nl/htdocs/www/index.php on line 3

hij kan de error nie bekijken want het is gedeactiveerd!

Alfred -

Alfred -

14/01/2005 17:51:00
Quote Anchor link
Euhm... PHP Freak, er staat:

ini_set() kan je niet gebruiken, omwille van veiligheidsredenen... dat is de error....

*zucht* ...

Edit:
maw aan de config kan je niets aanpassen... Wat me ook logisch lijkt :/
Gewijzigd op 14/01/2005 17:53:00 door Alfred -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.