copy script nodig
jp boersma
10/08/2011 16:30:05hallo iedereen,
ik ben net nieuw hier en dit is mijn eerste topic dus als ik dit topic verkeerd heb geplaats alvast sorry.
ik heb een script nodig dat als iemand zich registreerd op mijn site dat er meteen een plaatje van "layout/plaatje.png" naar "memberFiles/"id"/plaatje1.jpg" gaat.
dankje voor jullie interesse en misschien ook nog voor het helpen.
groetjes. JP
ik ben net nieuw hier en dit is mijn eerste topic dus als ik dit topic verkeerd heb geplaats alvast sorry.
ik heb een script nodig dat als iemand zich registreerd op mijn site dat er meteen een plaatje van "layout/plaatje.png" naar "memberFiles/"id"/plaatje1.jpg" gaat.
dankje voor jullie interesse en misschien ook nog voor het helpen.
groetjes. JP
PHP hulp
23/11/2024 19:55:41Joshua W
10/08/2011 16:38:22Maikel B
10/08/2011 16:47:00Jp boersma op 10/08/2011 16:30:05:
ik heb een script nodig...
Je hebt niks nodig!
Je wilt iets hebben.
Maar als je een script nodig hebt en je zoekt daar iemand voor dan kun je beter een vacature aanmaken in het daarvoor bestemde forum.
Wil je zelf gaan proberen om een copy script te maken dan kun je hier hulp vragen en dan wordt je daarmee geholpen.
Maar kant-en-klare script worden vaak niet gratis voor je gemaakt.
Maar waarom wil je een plaatje kopieeren?
Het klinkt mij onlogisch wat je wilt gaan doen.
Geef eens wat meer informatie over wat voor plaatje het is en waar het voor gebruikt gaat worden enzo. Dan kunnen we je makkelijker helpen ;)
Ennuh.. Welkom op PHPHulp :D
Gewijzigd op 10/08/2011 16:48:14 door Maikel B
jp boersma
10/08/2011 18:00:17Het is bedoeld als header dat het gewoon een standaard header die je zelf kan aanpassen (het script voor aan te passen heb ik al dus :)
en bedankt voor de verwelkoming :)
Toevoeging op 10/08/2011 18:00:33:
Het is bedoeld als header dat het gewoon een standaard header die je zelf kan aanpassen (het script voor aan te passen heb ik al dus :)
Toevoeging op 10/08/2011 18:00:33:
Het is bedoeld als header dat het gewoon een standaard header die je zelf kan aanpassen (het script voor aan te passen heb ik al dus :)