Crash Download Grote Foto's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hank Noseman

Hank Noseman

10/02/2015 17:28:56
Quote Anchor link
Ik heb een webapplicatie gemaakt om clientside foto's te bewerken en op te slaan.

Echter bij het opslaan van grote foto's van 4 Mb crashed Chrome en Opera doet het ook niet.

Weet iemand of dit klopt en weet iemand een work-around?

Thanx!

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 11:41:20

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

10/02/2015 17:35:18
Quote Anchor link
Wat is de gebruikte technologie?

En het is echt je browser die crasht, en niet de applicatie die op een of andere manier vastloopt? Waar blijkt dit precies uit?

Is er sprake van memory leaks, andere fouten, krijg je hier terugkoppeling van of monitor je deze?

Als je applicatie de veroorzaker is: misschien helpt het om tussentijds geheugen vrij te geven?

Hank Noseman

Hank Noseman

10/02/2015 17:45:38
Quote Anchor link
Hoi,

ik heb een canvas en met de toDataUrl functie link ik een plaatje aan de href van een link (<a>). Vervolgens roep ik de click methode van de link aan en wordt de download gestart. Dit gaat prima voor kleinere afbeeldingen maar voor afbeeldingen groter dan 1 Mb crashen zowel Chrome als Opera. In Chrome krijg ik bijvoorbeeld een blauw scherm met de mededeling: "Helaas."

Thanx!
Gewijzigd op 10/02/2015 19:07:49 door Hank Noseman

Eddy E

Eddy E

10/02/2015 17:56:23
Quote Anchor link
Ga je niet over de limiet heen van een link?
Zie http://www.boutell.com/newfaq/misc/urllength.html

Verschilllend per browser, maar 100.000 tekens is meestal wel genoeg voor een klein bestand (PNG).

Hank Noseman

Hank Noseman

10/02/2015 18:47:20
Quote Anchor link
Dat zou het weleens kunnen zijn!

Jammer!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.