Crawler script
Ewout Lubberman
21/08/2012 16:36:58Voor een website die ik wil gaan maken heb ik een php-script nodig welke ik zelf niet kan schrijven. Hieronder volgt een beknopte beschrijving van wat het script moet kunnen:
Het script betreft een webcrawler, welke een aantal (ong. 20) van te voren aangegeven websites moet afcrawlen en de url’s van alle pdf’s moet verzamelen en wegschrijven in een database. Het betreft in totaal een ruwe 50.000 url’s. Vervolgens dienen deze netjes geïndexeerd te worden op een viertal criteria. Hiervoor is het waarschijnlijk nodig deze pdf’s in te lezen om zo op een slimme manier deze data te verkrijgen.
Het script dient in een Wordpress website ingebouwd te kunnen worden. Kan je me helpen, heb je nog vragen of wil je een offerte aanbieden, mail dan naar [email protected] of PM me.
Alvast hartelijk dank!
Het script betreft een webcrawler, welke een aantal (ong. 20) van te voren aangegeven websites moet afcrawlen en de url’s van alle pdf’s moet verzamelen en wegschrijven in een database. Het betreft in totaal een ruwe 50.000 url’s. Vervolgens dienen deze netjes geïndexeerd te worden op een viertal criteria. Hiervoor is het waarschijnlijk nodig deze pdf’s in te lezen om zo op een slimme manier deze data te verkrijgen.
Het script dient in een Wordpress website ingebouwd te kunnen worden. Kan je me helpen, heb je nog vragen of wil je een offerte aanbieden, mail dan naar [email protected] of PM me.
Alvast hartelijk dank!
PHP hulp
23/11/2024 20:52:38Eddy E
21/08/2012 16:46:46Is inloggen op die websites ook nodig om toegang tot die PDF te krijgen?
Om wat voor PDF's gaat het?
En wat zijn dan die 4 criteria?
Ik heb wel intresse. Voorstel prijs: 75 euro.
Om wat voor PDF's gaat het?
En wat zijn dan die 4 criteria?
Ik heb wel intresse. Voorstel prijs: 75 euro.
Gewijzigd op 21/08/2012 19:09:14 door Eddy E