Create tabel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Robert

robert

08/03/2006 21:06:00
Quote Anchor link
Hallo.
Ik ben nu net begonnen aan php + MySQL.
Alleen nu zit ik met de volgende problemen.

1) hoe werkt phpMyAdmin ?
2) zijn er andere programma's ?
3) hoe instaleer ik phpMyAdmin ?
4) wat moet ik allemaal hebben voor een registratie
5) Hoe maak ik een tabel ? (en dan niet die code)
6) Waar zet ik de code van de tabel neer ?
7) hoe maak ik een database ?
8) welke programma's heb ik nodig ?
9) Heeft iemand links voor deze programma's

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 16:30:52

- SanThe -

- SanThe -

08/03/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Ik raad je aan om de site van phpMyAdmin eens uit te pluizen. En verder even googlen op sql syntax of zoiets.

Robert

robert

08/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Oke dankje voor je snelle recatie.
Maar kan nog steeds hulp gebruiken :p

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/03/2006 21:15:00
Quote Anchor link
1) phpmyadmin is een tool om op een redelijk eenvoudige manier een database te beheren.
2) ja, maar phpmyadmin is de bekendste en meest gebruikte. Er zijn ook veel 'exe-programmas', phpmyadmin is lekker webbased.
3) hier onderaan leg ik het uit. Het is eigenlijk niet meer dan uitpakken, kleine wijziging en gaan.
4) registratie? Phpmyadmin is open-source en gratis te gebruiken.
5) Eerst een database aanmaken, daarin kan je tabellen aanmaken.
6) SQL?
7) Voorpagina, onder 'nieuwe database aanmaken'
8) Eehm, mysql is wel handig. En een webserver met php.
9) Ja, zie ook mijn handleiding bovenaan.

Robert

robert

08/03/2006 21:22:00
Quote Anchor link
antwoord op :

5) Hoe maak ik die database acces of andere programma's ofzo ?
6) SQL ja en dat is een programma ofzo of wat ?

- SanThe -

- SanThe -

08/03/2006 21:22:00
Quote Anchor link
@Arjan: Je bent perfect...... erg netjes.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/03/2006 21:35:00
Quote Anchor link
5) Waarmee denk je... je hebt het zelf over MYSQL... Verder is de vraag ook beantwoord bij 7.

5) MySQL. SQL is een programmeertaal, en daar heb je verschillende systemen van die daar op gebaseerd zijn. PostgreSQL, microsoftSQL etc etc.

Robert

robert

08/03/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Okey, ben met u website bezig.

EDIT: ook niet gelukt.
Gewijzigd op 08/03/2006 21:40:00 door robert

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/03/2006 21:42:00
Quote Anchor link
Als je in 3 minuten mijn handleiding doorgewerkt heb ben je echt hoogbegaaft, dan heb je onze hulp niet meer nodig lijkt mij.

Tip: Wees duidelijk en denk goed na voordat je een vraag steld. En zorg ervoor dat je een vraag duidelijk op ons overbrengt.

'Ik zoek een balpen' is iets anders dan 'Ik zoek een rode pen van het merk x met een drukknop aan de bovenkant'.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/03/2006 21:44:00
Quote Anchor link
@ Arjan: het is me al eens eerder opgevallen, maar mag ik je een tip geven? Als je twijfelt over een 'd' of een 't' aan het einde van een woord, maak er dan in gedachten een bijvoegelijk naamwoord van.

"De hoogbegaafde jongen"

Hoogbegaafd is dus met een 'd' ;-)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

08/03/2006 21:50:00
Quote Anchor link
Dyslectie, afhankelijk van de moeite die de topicstarter gedaan heeft lees ik mijn teksten 2x door en haal ik hem door de word spellingcontrole. En zoals je hierboven kunt zien heb ik het deze keer dus niet gedaan ;).

- SanThe -

- SanThe -

08/03/2006 21:50:00
Quote Anchor link
Quote:
Jan Koehoorn schreef op 08.03.2006 21:44
maak er dan in gedachten een bijvoegelijk naamwoord van.

Is het niet bijvoeglijk (Ik ben het echt even kwijt)

En je zegt niks van het woordje 'steld'. ;-)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/03/2006 21:53:00
Quote Anchor link
Bijvoeglijk vind ik wel mooi staan, maar klinkt me meer als oud-Nederlands in de oren. Dat van 'steld' had ik wel gezien maar dat is een ander soort fout ;-)

edit: een bezoekje aan Van Dale online leert dat het inderdaad 'bijvoeglijk' moet zijn :-)
Gewijzigd op 08/03/2006 21:54:00 door Jan Koehoorn

08/03/2006 21:54:00
Quote Anchor link
@santhe de gestelde vraag:P
edit: maar je moet deze anders redeneren:
ik stel
hij stelt

@rober: database access gaat doormiddel van PHP, zie alle scripts op deze site waar mysql in zit
Gewijzigd op 08/03/2006 21:56:00 door

- SanThe -

- SanThe -

08/03/2006 22:00:00
Quote Anchor link
Quote:
Gijs (Armorad) schreef op 08.03.2006 21:54
@santhe de gestelde vraag:P
edit: maar je moet deze anders redeneren:
ik stel
hij stelt

@Gijs: Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor.

08/03/2006 22:01:00
Quote Anchor link
wat zijn we weer lekker onzinnig bezig,
maar je hebt gelijk, was niet echt nodig

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.