Criminals site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

24/02/2007 12:36:00
Quote Anchor link
Helemaal aan het begin, voor <html>

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 15:40:17

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 13:09:00
Quote Anchor link
Hij werkt niet..

ik heb al een config.php en nu moet er nog 1 en dat lukt dan niet..

Leo

Leo

24/02/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Ik vraag me af of je weet waar je aan begonnen bent..

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 13:31:00
Quote Anchor link
Ja hoor

W W

W W

24/02/2007 13:35:00
Quote Anchor link
Nick, heb die dit criminal zelf gemaakt? of gedownload?

Nick Mulder

Nick Mulder

24/02/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Nick, hoe groot is je kennis van php icm mysql?

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Ik heb hem gedownload en hij is bugloos..

En ik ken een beete van php en beetje van mysql ik kan de databases doen enzo en alles en van php ken ik voldoende en icm ... wat is dat?:p
dus dat zegt al genoeg over icm

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 14:46:00
Quote Anchor link
arjan heeft me geholpen met PHPMYLOGON te installeren maar nu gaat ie niet meer naar index1.php

Nick Mulder

Nick Mulder

24/02/2007 16:14:00
Quote Anchor link
icm = in combinatie met

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 16:21:00
Quote Anchor link
Lol...

Maar als ik op nieuws druk dan wil ik dan nieuws in het linker vak komt te staan maar daar staat die vent en die brushed dus die heb ik verwijdert maar hoe maak ik dat dan als ik op nieuws druk dat ie daar links dan nieuws komt te staan? ik heb die nieuwe waar die vent en die brushes weg zijn gesliced en opgeslagen als images en html.

W W

W W

24/02/2007 17:11:00
Quote Anchor link
misschien moet je eerst wat meer php kennis op doen, voordat je van zulk soort scripts download.

Crispijn -

Crispijn -

24/02/2007 17:55:00
Quote Anchor link
Downloaden kan altijd... Aleen denk dan niet dat alles zo even aanpast is...

PHP Newbie

PHP Newbie

24/02/2007 17:58:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je niet weet waar je aan begonnen bent, even een MSN gesprekje:

-----------------------------

Edit:

Een wegehaald MSN gesprekje waaruit blijkt dat hij er geen hol niets van begrijpt

-------------------------
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

ArendJan

ArendJan

24/02/2007 18:00:00
Quote Anchor link
Ik geef je gelijk PHP Newbie, ik heb hem ook op MSN, maar echt veel verstand heeft hij er niet van....

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/02/2007 18:04:00
Quote Anchor link
@ PHPNewbie: haal dat MSN gesprekje even weg please.
Edit:
tnx!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Axel de Mol

Axel de Mol

24/02/2007 18:06:00
Quote Anchor link
Denk inderdaad dat het wat slimmer is om wat PHP en/of programmeer ervaring op te doen. Want je zult er zo van je lang zal ze leven niet uitkomen. En het is niet de bedoeling dat iemand anders het hele script voor je gaat schrijven, want dan zul je het nog steeds niet kunnen onderhouden als het fout gaat. En aangezien criminals games meestal zo lek als een mandje zijn, is dat onderhoud en die ervaring echt wel nodig.

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 18:17:00
Quote Anchor link
Lol wtf dit si tog PHP HULP?! dan kunnen jullie me tog helpen?
ik wil alleen dat dit nog lukt dan mogen jullie me account blokeren

PHP Newbie

PHP Newbie

24/02/2007 18:23:00
Quote Anchor link
Nick Ven schreef op 24.02.2007 18:17:
Lol wtf dit si tog PHP HULP?! dan kunnen jullie me tog helpen?
ik wil alleen dat dit nog lukt dan mogen jullie me account blokeren

Dus niet www.ik-heb-een-script-gedownload-en-het-werkt-niet-en-ik-heb-al-helemaal-geen-verstand-van-php-dus-moeten-jullie-het-even-voorkauwen.nl

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 18:37:00

Nick Ven

Nick Ven

24/02/2007 20:25:00
Quote Anchor link
Ik heb het 1 heel eind.. kijk maar www.maffiastar.net maar hoe krijg ik het nu in dat vak?

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.