Cronjobs & header('location: ..');
Ik heb een vraagje rondom Cronjobs en header('location: ...');
Ik probeer dit momenteel uit maar dit lijkt niet te werken, als ik er een if omheen zet om te kijken of hij uberhaupt true output zegt hij dus doodleuk dat hij false output...
Iemand hier ook ervaring mee?
In het bestand staat #!/usr/local/bin/php -q helemaal bovenaan de php pagina in kwestie dus hij leest de php goed uit, alleen hij wil dus niet redirecten naar de pagina waar ik hem naartoe wil hebben. Als iemand weet wat hier aan de hand is kan die persoon dan reageren?
Alvast heel erg bedankt!
Draiden
En gebruik jij een andere extensie omdat je #!/usr/local/bin/php -q in een bestand hebt staan? Weet je zeker dat dat pad klopt (neem aan van wel, anders zou je if-je ook niet werken)?
(bij mijnip staat natuurlijk een echt adres ghehe).
Als ik bovenstaande url intyp in de browser werkt hij wel gewoon, maar hij doet dus helemaal niets als ik hem via de cronjob laad...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan
"cms/cron/index.php?c=freetrader"
Probeer het zo eens:
En ik meen me te herinneren dat een header ook geen GET-argumenten meeneemt. Dus ?c=freetrader zou in dat geval niet werken. Kijk daar ook even naar.
De cronjob verwijst inderdaad naar een andere file Buiten de server, dus /cms/ zou helemaal niet werken helaas...
In iedergeval bedankt voor de hulp alvast en ik ga weer even verder proberen!
header pakt wel get argumenten