[css] afbeelding grote aan scherm aan passen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

13/01/2013 14:17:54
Quote Anchor link
Beste iedereen,

Op mijn site http://gemist.cs-hosting.nl/testgemist/ heb ik een aantal icon's, die moeten op bijv. een iphone kleiner zijn dan in de browser(op iphone 2 rijen met icon's).
dus zeg maar dat als je de browser verkleint de icon's ook verkleinen.
hoe doe ik dat? Is zoiets mogelijk zo ja hoe?

Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

21/12/2024 08:53:01

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/01/2013 14:42:36
Quote Anchor link
Je moet grote logo's maken en kleine. Op het moment dat je site wordt aangeroepen door een 'mobile device' gebruik je de kleine logo's.

(Heb je overigens wel toestemming gevraagd aan al die zenders? Ik weet niet zeker of dat moet, maar ik zou het wel even uitzoeken. Ik denk niet dat je graag een schadeclaim aan je broek krijgt vanwege inbreuk op het merkenrecht...)
Gewijzigd op 13/01/2013 14:43:11 door Ozzie PHP

Wouter J

Wouter J

13/01/2013 14:49:58
Quote Anchor link
Dat doe je met media queries en dan het resizen van de foto's. Ik zou niet werken met aparte foto's.

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

13/01/2013 14:58:08
Quote Anchor link
@Ozzie,
waarom kan dit dan wel:
http://rtl.ksya.net/

in footer:
Alle media op deze website behoort toe aan RTL Nederland.
Dit is slechts een website die deze openbare media toegankelijk maakt voor mobiele apparaten.
Deze website is niet van RTL Nederland.

Wordt nieuw opgehaald op (max. 0 seconden)

Privacy Policy

als ik dat zeg is het toch goed?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/01/2013 14:58:51
Quote Anchor link
Wouter, ik zou de foto's wel resizen. Heb je de site bekeken? Daar staan al 14 logo's op. Bandbreedte bij telefoonabonnementen is schaars. Dan wil je geen afbeeldingen in vol formaat overpompen.

Donny Wie weet

Donny Wie weet

13/01/2013 15:04:57
Quote Anchor link
RobertJan Keizer op 13/01/2013 14:58:08:
@Ozzie,
waarom kan dit dan wel:
http://rtl.ksya.net/

in footer:
Alle media op deze website behoort toe aan RTL Nederland.
Dit is slechts een website die deze openbare media toegankelijk maakt voor mobiele apparaten.
Deze website is niet van RTL Nederland.

Wordt nieuw opgehaald op (max. 0 seconden)

Privacy Policy

als ik dat zeg is het toch goed?

Weet je of hun geclaimed zijn? Dat weet je niet, dus misschien hebben zij al problemen en dan neem jij die ook op je nek. Volg het advies van Ozzie op, want ik weet nog heel goed dat een jonge van 14 een radio zender had met zijn initialen, en blijkbaar had (als goed is) Hans Breukhoven de naamsrechten ervan en wouden ze het arme ventje financieel leegtrekken. (Niet gebeurd, kindje moest de naam wijzigen. Hij kwam er mee weg omdat hij het niet wist en radio was voor vrienden en familie :) )

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

13/01/2013 15:13:50
Quote Anchor link
Donny van Grondelle op 13/01/2013 15:04:57:

(Niet gebeurd, kindje moest de naam wijzigen. Hij kwam er mee weg omdat hij het niet wist en radio was voor vrienden en familie :) )

Dat laatste geld ook voor mij voor familie en vrienden :)

Frank WD

Frank WD

13/01/2013 15:16:25
Quote Anchor link
Ik heb Robert-Jan aangeboden met kleine dingen te helpen met zijn website.
Na info verkregen te hebben van Robert-Jan kwam ik er achter dat deze website straks zo illegaal is als het beroven van een bank.

Daarom heb ik hem dat ook mede gedeeld in een net mailtje.
Robert-Jan doe wat met de hints en ga eerst even toestemming vragen aan de zenders.

Toevoeging op 13/01/2013 15:18:18:

Ja Robert-Jan, ik beroof banken voor het levens onderhoud van mijn familie en vrienden.
Maar helaas is dit niet toegestaan. Waar Donny over heeft die staat nog vers in mijn geheugen.

Giel van 3FM heeft die jongen toen geholpen en is een rechter bij te pas gekomen.
Wegens de goede naam van Giel hebben de jongen niks betaald en betaald Giel nu hun Stream, licentie kosten.

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

13/01/2013 15:24:03
Quote Anchor link
@Frank,
dat begin ik vanaf vandaag ook in tezien...

ik heb u terug gemaild.

Donny Wie weet

Donny Wie weet

13/01/2013 15:28:42
Quote Anchor link
@ Frank: Dat was em ja, Giel van 3FM :) Hoe ver zat ik uit de buurt? Niet ver (A) :P

Eddy E

Eddy E

13/01/2013 18:54:08
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
img
 {
 width: 20%; /* maximale breedte /*
 max-width: 400px; /* formaat afbeelding /*
}

@media only screen and (max-width: 768px) {
 img
 {
 width: 50%;
}
}

@media only screen and (max-width: 420px) {
 img
 {
 width: 100%;
}
}

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.