css: bestaat "width: 50% - 500px;" ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Qwertis Q

Qwertis Q

06/11/2011 16:47:34
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik wil de linkerkant van een gecentreerde div laten opvullen met een afbeelding die zich herhaald. Echter, deze mag NIET doorlopen door de gecentreerde div en rechts hier van.
Ik heb er hier hier een illustratie van gemaakt. Zodat het wat duidelijker wordt ;)
Hoe kan ik dit het beste doen?
bedankt!:)
Afbeelding
Gewijzigd op 06/11/2011 16:49:03 door Qwertis Q

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 07:54:59

Wouter J

Wouter J

06/11/2011 17:00:34
Quote Anchor link
Je hebt CSS3 calc, maar dit wordt maar erg matig ondersteund door browsers.

Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/11/2011 17:02:49
Quote Anchor link
Of een container div die om die 2 divs heen staat en de middenpositie bepaald.

Qwertis Q

Qwertis Q

06/11/2011 17:05:58
Quote Anchor link
@wouter: aangezien het inderdaad matig word ondersteund houden we dat als plan b.
@Jacco: hoe kan ik dit dan het beste doen?

Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/11/2011 19:54:02
Quote Anchor link
<div id="container">
<div id="content"></div>
<div id="footer" ></div>
</div>

stijl:
#container {

width: 1000px;
margin: 0px auto;

}

Qwertis Q

Qwertis Q

06/11/2011 22:58:39
Quote Anchor link
@Jacco Helaas, hier mee krijg ik niet het resultaat wat ik graag wil. in ieder geval bedankt!

Wouter J

Wouter J

07/11/2011 09:06:28
Quote Anchor link
...maar gelukkig ben je op het andere forum al geholpen.

Qwertis Q

Qwertis Q

07/11/2011 13:30:58
Quote Anchor link
Ik spreid mijn kansen ;)
Wilde inderdaad nog even een linkje plaatsen als ik de ultieme oplossing heb gevonden...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.