CSS Designer gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/01/2008 21:59:00
Quote Anchor link
Ik zoek een CSS designer die mijn tabellen layout om wil zetten naar Div's. Het is eenmalig en vrijwillig. Als je van (rockstar)games houdt kun je super moderator worden op ons forum. Anders moet je het gewoon leuk vinden.

Werkzaamheden
Layout naar CSS omzetten, ik heb al een basis, eventueel mag je die ook aanpassen.

Vergoeding
Geen geld bedrag omdat dit voor mij en mijn team ook allemaal maar een hobby is. Als je dus mod wilt worden kan dat.

Deadline
Eigenlijk geen. Layout met tabellen werkt nu goed. Maar ik ben lichtjes begonnen aan de nieuwe versie van ons netwerk, in die versie gaat alles met div's.

Edit
Contact
PM, email: [email protected] of msn: [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 17:43:56

Wouter K

Wouter K

19/01/2008 22:36:00
Quote Anchor link
Kan je de layer eens doorsturen dan waag ik mss men kans wel

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/01/2008 22:38:00
Quote Anchor link
Freek wil het volgende week wel doen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.