Css fluid probleem.
Hier mij source code:
http://home.skyaccess.nl/d2bols01/php/csshulp.rar
Hier mij voorbeeld:
http://home.skyaccess.nl/d2bols01/php/index.html
Het probleem is namelijk (kijk goed onderaan (Als je resolutie 800*600 hoef je niet te kijken)). Dat er een klein stukje overblijft. Nu heb ik ik 2 div's en die moeten beide verschillende kleuren krijgen, maar dat wil niet.(ik kan ook geen procenten veranderen, want dan wordt het te veel voor 800*600 resoluties). Ik heb al veel geprobeerd. Dit probleem wordt, namelijk erger bij resoluties hoger dan de 1024*748 standaard.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen.
Groeten,
Christian Bolster
Gewijzigd op 24/02/2006 01:54:00 door CB2thephp
ik heb een opzetje gemaakt dat volgens mij simpeler is dan jouw methode. Kijk maar eens hier
Hoogte in CSS blijft lastig. Ik doe het meestal zo dat de content de hoogte bepaalt. Dingen als height: 100% werken in zowat alle browsers verschillend.
(ben zelf ook met de CSS begonnen en krijg aardig grijze haren hahahahahahaha)
lissy:
ohhhhh kijk aan en hoe is de code van jou Jan?
Ik heb alle CSS in de bron gezet Lissy.
CB2thephp:
Het probleem is dat de bedrijf mij layout wou. Ik heb jou layout al laten zien, maar ja ze vonden die andere toch mooier.
groeten,
Christian Bolster
groeten,
Christian Bolster
Ik heb geen lay-out voor je gemaakt om aan een klant te presenteren. Ik heb een opzetje voor je gemaakt met een simpeler structuur waarop je voort zou kunnen borduren.
Verander 'klein' probleem maar in 'groot' probleem, in firefox klopt er namelijk echt helemaal niks van.
Dat kan nog even wat werk in liggen. Maar ik zou het aan jullie melden wanneer ik er mee klaar ben.
Groeten,
Christian Bolster
Gewijzigd op 24/02/2006 11:29:00 door CB2thephp
Zeker voor kleine vensters is dat verspilling van je schaarste ruimte. Die over de hele breedte doorlopende titel is dan weer een beetje vreemd erboven en ik snap niet helemaal waarom een bedrijfswebsite reclame zou moeten hebben. Maar dat is mijn persoonlijke mening.