css fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

16/02/2005 21:13:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
ik heb een script met een fout erin maar ik wat niet wat er fout aan is. telkens als er op de <body> van het script geklikt wordt verdwijnt het achtergrond figuur wat juist wel moet blijven staan. Het script moet ervoor zorgen dat je kunt klikken op een achtergrond afbeelding en dat er daarna een afbeelding overheen komt.

<html>
<head>
<style type="text/css">
#vierkant {
width:200px;
Height:200px;
background-color:darkgray;
z-index=10;
}
#vierkant2 {
position:absolute;
left:250;
top:250;
width:200px;
Height:200px;
background-color:red;
z-index=10;
}
</style>
<script language="JavaScript">
function laatZien(){
document.write('<div id=\"vierkant2\"></div>');
}
</script>
</head>
<body>
<div id="vierkant" onClick="laatZien();"></div>
</body>
</html>

heeft er iemand een idee hoe je het achtergrond figuur er wel kunt laten blijven staan en dat het figuur eroverheen komt?

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 19:46:59

Jelmer -

Jelmer -

16/02/2005 21:18:00
Quote Anchor link
je hebt ze de zelfde z-index gegeven. Als je nou diegene die voorop moet een hogere waarde in de z-index geeft, dan zou het goed moeten zijn...

16/02/2005 21:40:00
Quote Anchor link
nee, ik heb de z-index 11 gemaakt en 110 maar het maakte geen verschil, ook heb ik de andere 0 gemaakt maar dat maakte ook geen verschil.

Jelmer -

Jelmer -

16/02/2005 22:06:00
Quote Anchor link
Wat je nog zou kunnen proberen is om de 2e div wel al in de pagina te zetten maar display: none; te zetten, of visibility: hidden;, dan kun je er wel op klikken, maar zie je hem niet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.