CSS, HTML, PHP expert gezocht!
CitynumbersDotcom
04/03/2009 10:59:00Ik ben voor http://www.citynumbers.com/?language=NL op zoek naar iemand die freelance basis een huisstijl (CSS, banner etc.) kan ontwikkelen en ook e.e.a. op technisch gebied kan aanpassen (o.a. issues oplossen met de zoekfuntie, Tables vervangen door DIV).
Het belangrijkste is dat de site een strakke en vrolijke uitstraling krijgt, die past bij het onderwerp: uitgaan!
Stuur even een reply of berichtje als deze opdracht je wat lijkt. Graag zie ik een paar voorbeelden van sites die je gemaaakt hebt. Geef s.v.p. ook aan wat het tarief is waarvoor je aan de slag wilt gaan.
Groet Barend.
info edje citynumbers.com
Het belangrijkste is dat de site een strakke en vrolijke uitstraling krijgt, die past bij het onderwerp: uitgaan!
Stuur even een reply of berichtje als deze opdracht je wat lijkt. Graag zie ik een paar voorbeelden van sites die je gemaaakt hebt. Geef s.v.p. ook aan wat het tarief is waarvoor je aan de slag wilt gaan.
Groet Barend.
info edje citynumbers.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CitynumbersDotcom
PHP hulp
29/11/2024 22:01:07Jurgen assaasas
04/03/2009 11:07:00Dit ziet er uit als een vacature. Kijk even hier naar de richtlijnen.
Overigens heb ik wel interesse in deze opdracht. Ik moet alleen wel weten wat er moet gebeuren :).
Overigens heb ik wel interesse in deze opdracht. Ik moet alleen wel weten wat er moet gebeuren :).
CitynumbersDotcom
04/03/2009 14:25:00Ja het is zeker het handigst als ik goede specificaties uitwerk en dat op basis daarvan een fixed price wordt afgesproken of niet?
Jurgen assaasas
04/03/2009 15:09:00Gewoon even een soort opsomming van wat er moet gebeuren. Op basis daar van kunnen we de vergoeding bespreken (via PM of mail).