css / html server sided maken?
ik wil dat mijn toekomstige site voor iedereen met internet te bezoeken is, dus dat echt alles server-sided is. maar, css en html zijn client-sided, dus iemand met een browser die niet alles ondersteund zou het niet kunnen bezoeken. (toch ?)
dus, is er een manier om zowel css en html server-sided te maken, zodat iedereen het kan bezoeken?
bij voorbaat dank,
jeroen
Gewijzigd op 28/10/2011 18:46:23 door Jeroen VD
css en html is een manier om dingen weer te geven. De enige manier die ik nog kan bedenken is het renderen en dan een plaatje van maken en deze versturen. Dit is echter zéér ongebruiksvriendelijk.
wat ik eigenlijk bedoel, is dat de gebruiker de benodigde css en html bewerkingen van de server krijgt, en niet van de browser. dus dat css en html op de server geinstalleerd moeten staan, en het niet uitmaakt voor de gebruiker of die html of css heeft.
Html en css zijn talen, die zijn nergens geïnstalleerd. Een browser kan daar iets zinnigs van maken. Heeft allemaal niks met server/client te maken. Zorg dat je html en css valid zijn en verder goed in elkaar zit en het is voor iedereen een nette site.
ok, en hoe zit dit met javascript?
Gewijzigd op 28/10/2011 19:20:53 door - SanThe -
ok bedankt
Je moet het zo zien: dus iemand met een browser die niet alles ondersteund heeft pech. Doe zoals SanThe adviseert, zorg dat je html en css valid zijn en de meeste browser zullen het goed of redelijk laten zien.