CSS ontwerp prog gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Wildone

wildone

24/06/2004 15:52:00
Quote Anchor link
in mijn dreamweaver7.01 zitten enkele voorbeelden van stylsheets. mijn vraag: zijn er aparte progs waarmee je een PHP/HTML layout kunt maken voor je hele site.

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 17:48:55

Eris -

Eris -

24/06/2004 16:34:00
Quote Anchor link
Ja hoor. Gewoon kladblok? euhh 1stepage 2000. enz..

PHP erik

PHP erik

24/06/2004 19:01:00
Quote Anchor link
Ik ken hier een redelijk bekende site voor, misschien heb je er zelfs wel eens van gehoord: google.nl (het zou zo maar eens kunnen dat je deze site wel kent)

De VeeWee

de VeeWee

24/06/2004 19:27:00
Quote Anchor link
je kan je style in elke simpel webprogrammatje schrijven. zelfs in kladblok, het enige wat je moet doen is moeite...

Wildone

wildone

24/06/2004 20:25:00
Quote Anchor link
ik denk dat de heren toch ff te weinig kennis van zaken hebben. je kunt onbenullig doen maar schrijven niet. heren doe eens echt moeite en laat weten welke progs aan mijn vraag voldoen zonder de paljas uit te hangen. daarvoor is dit forum niet bedoeld. zie www.goedkopegrapjes.nl

Mitch X

Mitch X

24/06/2004 21:02:00
Quote Anchor link
Tsja ze hebben allemaal gelijk, ben je het er niet mee eens? Ga dan maar googlen Afbeelding dan doe je zelf ook wat moeite ervoor.

Wildone

wildone

24/06/2004 21:39:00
Quote Anchor link
perfect ik ben aangeland in een kindergarten! prachtig ga door kinderen, luier al verschoond? tot later als je volwassen bent geworden.

Mitch X

Mitch X

24/06/2004 21:49:00
Quote Anchor link
De MssL.

Edit: Je kan zelf ook wel moeite doen is het moraal van dit topic.
Gewijzigd op 24/06/2004 21:56:00 door Mitch X

24/06/2004 22:51:00
Quote Anchor link
TopStyle ;)

Arend a

Arend a

25/06/2004 00:14:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar de paketten als GoLive van adobe, in combinatie met InDesign. Nadeel: erg duur; en overbodig.

Het maken van stylesheets met programma's is meestal met compromissen.. doordat CSS een eigen syntax is - en het lezen en begrijpen van deze syntax een goed gebruik is code gegenereerd door machines veelal niet compleet kloppend aan de strenge eisen - en als het er wel aan voldoet gaat dat ten koste van het 'what you see is what you get' principe.

Kortom: Kladblok en andere tekst editors zijn de meest gebruikte en meest voldane editors. De meeste nuttige toevoegen vinden zich in het goed highlighten en eventueel checken van de syntax van de taal.

Even een zijnoot: Je vraag is redelijk onduidelijk gesteld.. en hoewel het antwoord van mitch niet compleet aardig/volwassen over kan komen.. klopt het wel. Een dergelijk aanvallende toon slaat meestal terug in je gezicht.

B a s
Beheerder

B a s

25/06/2004 00:17:00
Quote Anchor link
www.w3schools.com .. ken niet echt progjes die css schrijven..

Arend a

Arend a

25/06/2004 01:16:00
Quote Anchor link
Jewel.. elke fatsoenlijke wysiwyg edit snapt CSS (dreamwaver, golive) en ik vermoed dat zelfs frontpage het nog wel snapt.

B a s
Beheerder

B a s

25/06/2004 03:50:00
Quote Anchor link
hehe okeej.. maar ik bedoel, ik maak altijd websites met css.. ik maak ze ook op met css.. (tegenwoordig)..

dit kun je niet 1 editor laten genereren omdat je altijd met browser bugs zit (dingen die wel/niet werken op i.e. / firefox).. dus vandaar mijn opmerking dat ik geen editor ken die css genereert.. je kunt er wel css mee maken, fonts defineren, html tags re-defineren etc, maar niet complete css layouts maken

Mitch X

Mitch X

25/06/2004 11:31:00
Quote Anchor link
Ja je zal altijd je eigen kennis nodig hebben.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

25/06/2004 12:40:00
Quote Anchor link
Maar gemak dient de mens.

Dus waarom geen programma? Dat betekend ook geen moeite doen...

Elwin (omdat er moeite voor doen leuker is...)

25/06/2004 14:29:00
Quote Anchor link
Ik gebruik al jaren TopStyle van http://www.bradsoft.com .

Sinds versie 3.0 worden ook PHP files e.d. netjes ge-colorcoded.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.