Css -resize werkt niet volledig
ik heb een probleem met een css wanneer ik mijn webbrowser venster verklein en ongeveer rondt de 750 pixels ben wordt de lay-out niet meer mooi gecentreerd en verspringt de header naar rechts en de webshop inhoud naar links. waardoor deze niet meer mooi uitgelijnd staat.
live voorbeeld -> http://tinyurl.com/k9xfclp
Ik zoek ondertussen verder maar mocht iemand het sneller zien als ik altijd welkom :D
Je kunt je vraag waarschijnlijk beter stellen aan de makers van de template van je site, Prestashop of Bootstrap. De meeste programmeurs hier zijn manuele programmeurs, die niet houden van templates. Daarbij bevat je template een enorme berg aan CSS- en Javascript-bestanden. En de oorzaak van je probleem is ook niet 1-2-3 te duiden.
Verder zie ik op de link niet het probleem wat jij hebt.
verandert naar
zodat het niet tegendraads werkt met mijn headermodule
Zou je het topic dan willen wijzigen in [OPGELOST] ....
Dan kan iedereen zien aan de titel dat het klaar is
Rickert Bombaklats op 14/12/2014 11:48:34:
Lekker bezig!
Het bericht kan blijkbaar niet meer gewijzigd worden :)
No problem, ik ken het probleem hier. Tijd dat er een ander platform komt met beter code :p
Jaimy A op 14/12/2014 11:33:59:
FC: Padding kent geen waarde 'auto'; zie http://www.w3schools.com/cssref/pr_padding.asp.
Jaimy A op 14/12/2014 11:33:59:
Het bericht kan blijkbaar niet meer gewijzigd worden :)
FC: Je kunt toch een nieuw bericht eronder zetten, door te reageren op je eigen post?
Gewijzigd op 18/12/2014 02:53:45 door Frank Conijn
Idd ik bedoelde dat ik deze heb verwijderd
omdat de margin-left, en margin-right de auto functie gebruiken en dit in conflict kwam met mijn header
na het verwijderen van
padding-left: 15px;
padding-right: 15px; was het probleem opgelost