css top in IE 9
Jeroen VD
20/05/2015 20:22:44Beste allemaal,
ik heb een aantal Div elementen met de volgende css:
Hier staat even 200px;, maar alle Div elementen hebben een andere waarde en staan dus onder elkaar. Tenminste, in elke zichzelf respecterende browser. In IE9 en lager komen alle Div elementen op elkaar gestapeld, waarbij de onderste bovenop komt te liggen. Ik heb al wat zitten spelen, maar ik kom er niet uit. Saillant detail: ik weet dat een groot deel van mijn gebruikers IE9 gaat gebruiken.
Hebben jullie hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank!
Jeroen
ik heb een aantal Div elementen met de volgende css:
Hier staat even 200px;, maar alle Div elementen hebben een andere waarde en staan dus onder elkaar. Tenminste, in elke zichzelf respecterende browser. In IE9 en lager komen alle Div elementen op elkaar gestapeld, waarbij de onderste bovenop komt te liggen. Ik heb al wat zitten spelen, maar ik kom er niet uit. Saillant detail: ik weet dat een groot deel van mijn gebruikers IE9 gaat gebruiken.
Hebben jullie hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank!
Jeroen
Gewijzigd op 20/05/2015 20:23:06 door Jeroen VD
PHP hulp
19/12/2024 03:55:43Eddy E
20/05/2015 21:06:22Het position: absolute; weghalen? Wat wil je daarmee bereiken (nu)? Want als het enkel zo gebruikt wordt, voegt het ook niet zo veel toe.
Thomas van den Heuvel
20/05/2015 21:21:22Voor zover ik weet acteert een element met position: absolute op het eerst bovengelegen element met postion: relative.
Heb je een (expliciet) bovengelegen element met position: relative?
Honoreert IE9 deze positioning uberhaupt? Anders probeer je iets te laten werken wat niet ondersteund wordt...
Heb je een (expliciet) bovengelegen element met position: relative?
Honoreert IE9 deze positioning uberhaupt? Anders probeer je iets te laten werken wat niet ondersteund wordt...
Jeroen VD
21/05/2015 11:40:41Het is al opgelost.
Hoogstwaarschijnlijk bevatte de begeleide javascript een foutje waar alleen IE moeilijk over deed, waardoor hij de top-waarde niet toekende (die werd toegewezen in dit scriptje, vanwege de dynamische inhoud) en dus resulteerde dat alle DIVs over elkaar heen vielen.
De hardcoded standaard top-waarde werd ingegeven, vandaar mijn verwarring.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Hoogstwaarschijnlijk bevatte de begeleide javascript een foutje waar alleen IE moeilijk over deed, waardoor hij de top-waarde niet toekende (die werd toegewezen in dit scriptje, vanwege de dynamische inhoud) en dus resulteerde dat alle DIVs over elkaar heen vielen.
De hardcoded standaard top-waarde werd ingegeven, vandaar mijn verwarring.
Vriendelijke groet,
Jeroen