css width 100% live werkend
Ik ben even aan het knutselen met javascript en css om een menu aan de zijkant van mijn website te krijgen en als je op een knop klikt dat die dat weg schuift. dit werkt allemaal maar de breedte van de website staat op 100% en die blijft hetzelfde zodra de zijbalk wegschuift.
voorbeeld is hier :
http://www.serialhacks.com/new
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
met vriendelijke groet ,
Niels Peeren
Ik voel me niet echt geroepen om op een link met zo'n naam te klikken.
dat begrijp ik, is er misschien een manier om te laten zien dat het veilig is? , de naam "serialhacks" heeft namelijk te maken met een spel wat ik ga maken en heeft over het algemeen niks te maken met hacken of dat soort dingen.
Ozzie PHP op 02/04/2013 12:47:26:
Stel je aan, net of jij nooit iets gedownload hebt.. En downloaden is trouwens legaal. :-)
Ontopic, Dat komt omdat je container div een padding-left heeft van 240px, oftewel die zal altijd blijven.
Geef sidebar eens display: inline; en float: left; (geen position gebruiken) en haal die padding en width: 100%; van de container div.
Gewijzigd op 02/04/2013 13:34:50 door Joakim Broden
oh ja , nu doet hij de container inderdaad over de gehele breedte , alleen doet hij het nu wel altijd. hij moet hem zegmaar mee sliden , dat als de zijbalk weg gaat dat dan het gehele scherm gevuld wordt en dat dat dan de 100% is en anders dus het scherm - de sidebar 100% is
Nog even overflow: hidden; op de container div zetten, dan zou die het geloof ik moeten doen.
Toevoeging op 02/04/2013 13:19:43:
dus helemaal onderin
Bij mij doet hij het gewoon in FF
ja inderdaad bij mij ook , ik gebruik chrome en daarin doet hij het niet en IE ook niet
width: 100%; weghalen op de container div
Hertog Jan op 02/04/2013 13:01:14:
Stel je aan, net of jij nooit iets gedownload hebt.. En downloaden is trouwens legaal. :-)
Waarom heb jij het nu weer ineens over downloaden? Je moet niet zomaar wat zeggen. Ik voel me niet geroepen om op zo'n link te klikken met zo'n naam omdat ik het gevoel heb dat ik dan wel eens een virus zou kunnen binnenhalen. Maar goed, in dit geval zal het wel loslopen.Ozzie PHP op 02/04/2013 12:47:26:
ja nu werkt het :) , heel erg bedankt jan!