CSS word niet verschoond
Misschien een stomme vraag maar zoek me al de hele avond rot.
Heb een site draaien met Wordpress, via de editor heb ik wat dingen veranderd in de stylesheet.
De wijzigingen worden doorgevoerd naar de server (dit heb ik gecontroleerd om met Filezilla het bestand te downloaden).
Maar als ik de website open worden de wijzingen niet gevonden. Na meerdere malen het cache geheugen te legen veranderd er niets.
Open ik hem met een andere browser, dan veranderd er wederom niets.
Kan het zijn dat de hosting een cache geheugen heeft of iets anders dit tegen houd?
Zelf pas ik na wijzigingen aan stylesheets en dergelijke (javascript!) altijd zo'n versienummer aan, om ook de browsers cache "te kietelen" (anders zitten terugkerende bezoekers nog met een oude versie in de cache, en die sluit meestal niet meer aan bij de nieuwe werkelijkheid = HTML).
Als ik inderdaad een versienummer erachter maak zoals jij zegt krijg ik inderdaad de nieuwe versie.
Mag ik vragen hoe jij met javascript dat versie nummer aan je css link geeft?
Ik zelf haal de versienummer uit mijn configuratiebestand.
Groepsfoto's vervangen van een website, voor nieuwe.
Denk, doe het op de "luie" manier en overschrijf de oude.
Stuur een bericht dat alles is aangepast, krijg ik een bericht terug dat ze de nieuwe foto's niet zien.
Nogmaals gecontroleerd, ze waren hier op mijn scherm toch echt veranderd.
Krijg je nogmaals een telefoontje nee, de oude staan er nog steeds.
Toen heb ik de bestandsnamen maar aangepast, en dan werkt het wel.
Ik doe het inderdaad zoals - Ariën - ook al aangeeft direct in de HTML (maar ik weet niet of dat in WordPress zo handig kan).