css
Robin:
Hmz.. bestaat er ook niet ene manier om een css style te laden in een pagina???
dat wordt dus:
onload=naam.css ofzoiets??Iemand meer informatie hierover? want ik kom daar net echt uit..
dat wordt dus:
onload=naam.css ofzoiets??Iemand meer informatie hierover? want ik kom daar net echt uit..
Nee, nee...
<link rel="stylesheet" href="bestand.css" media="all" />
Quote:
Hmz.. bestaat er ook niet ene manier om een css style te laden in een pagina???
dat wordt dus:
dat wordt dus:
nee, css is gewoon een tekst document, vol met rotzooi, dat totaal geen nut heeft (!) Lijkt me verdorie vrij logisch dat je dat kan laden...
Anyway, maak je vooral NIET moe met eens naar Google te surfen, je zou er kunnen van zweten...
Gewijzigd op 17/09/2004 17:37:00 door Alfred -
@mitch Is dit van bassie :
==
Red Design is een ontwerpbureau dat zich in hoofdzaak richt op architectuur, stedenbouw en interieur.
==
Dit krijg ik toch op csshulo.nl
Query : SELECT * FROM cincms_prj WHERE active = '1' ORDER BY 'id'
Mss tijdelijk voor z'n projectje.
Maar het antwoord is: Ja .
hoe zet ik in een table met css automatisch de tekst in dit font: <font size='2' face='Tahoma, arial, helvetica, sans-serif'>?
.tekst {
je gedoetje in csstaal
}
en dan
<table class="tekst">
</table>
ofzoiets
kan dit dan niet meteen met .table{
Mitch:
Dus.. ik zie deze topic nu weer staan, dus ik kan wel even op deze reactie op mijn tekst reageren.. :DZoals het dus ook dat toetsenbord :P
@Mitch
Je weet toch... ik zit bij de Benthemstraat op school.. daar leer je zo praten.. ;)
Elwin
Quote:
Je weet toch... ik zit bij de Benthemstraat op school.. daar leer je zo praten.. ;)
Tijd voor een nieuwe methode van les geven dan :P
Elwin
ooww, dan maar een extra les nederlands, dat kunnen jullie wel gebruiken..... :P