curl_errno() multi cURL
peter paul
22/07/2011 19:33:18Beste mensen,
Ik heb een vraagje over curl_errno. Ik heb het al vaker gebruitk en toen werkte het precies zoals ik wilde. Maar dat was bij een enkelvoudige cURL aanvraag. nu zou ik dus graag curl_errno() gebruiken alleen dan met een parallel cURL.
Dus mijn vraag is hoe kan ik curl_errno() gebruiken bij een multi cURL??
Ik heb een vraagje over curl_errno. Ik heb het al vaker gebruitk en toen werkte het precies zoals ik wilde. Maar dat was bij een enkelvoudige cURL aanvraag. nu zou ik dus graag curl_errno() gebruiken alleen dan met een parallel cURL.
Dus mijn vraag is hoe kan ik curl_errno() gebruiken bij een multi cURL??
PHP hulp
22/11/2024 02:57:49Noppes Homeland
22/07/2011 19:37:48Op dezelfde manier zoals je het normaal ook zult doen. Een kwestie van het op de juiste manier implementeren.
peter paul
25/07/2011 14:56:38Dus ik moet het op de zelfde manier doen maar dan anders?? daar kan ik natuurlijk niet zo veel mee.
Zou iemand mij in de goede richting kunnen sturen?? want ik kom er zelf niet uit.
Zou iemand mij in de goede richting kunnen sturen?? want ik kom er zelf niet uit.
Joren de Wit
25/07/2011 15:04:00Die functie geeft altijd het nummer van de laatste fout terug. Dus dat kun je toch ook toepassen in een paralelle situatie aangezien je de curl requests toch na elkaar moet versturen? Of zie ik dat verkeerd?