Data bestand
Pascal Kneepkens
16/02/2012 12:08:46Ik zoek een Agenda voor afspraken.
Gasten kunnen in de agenda een dag of dag deel tot een uur boeken, waarbij ze gegevens over de boekings aard kwijt kunnen.
Hiervan krijg ik een mail omdit te bevestigen.
Daarna krijgt de gast een bevestiging.
Tevens een data bestand waar gasten hun mail adres in kwijt kunnen. Deze opgeslagen word en ik deze weer kan gebruiken om een mailing te versturen. Een mailing maken, klik en bv 100 geadreseerde krijgen deze mailing.
Ps ik heb een cursus dreamwaever gevolgd meer nog niet.
Gasten kunnen in de agenda een dag of dag deel tot een uur boeken, waarbij ze gegevens over de boekings aard kwijt kunnen.
Hiervan krijg ik een mail omdit te bevestigen.
Daarna krijgt de gast een bevestiging.
Tevens een data bestand waar gasten hun mail adres in kwijt kunnen. Deze opgeslagen word en ik deze weer kan gebruiken om een mailing te versturen. Een mailing maken, klik en bv 100 geadreseerde krijgen deze mailing.
Ps ik heb een cursus dreamwaever gevolgd meer nog niet.
PHP hulp
23/11/2024 02:07:20Reshad F
16/02/2012 13:32:06en je wilt dat iemand dit voor je maakt of wil je het zelf gaan maken maar wil je een opzetje hebben, of zoek je een kant en klaar script ?? iets duidelijker a.u.b. :)
Roel -
16/02/2012 13:54:27Leer eerst maar eens goed PHP en vervolgens MySQL, zodat je ze kunt combineren en uiteindelijk kunt bereiken wat je nu wilt.
- SanThe -
16/02/2012 14:02:33Dit topic staat in Marktplaats » Gezocht » dus je mag aannemen dat TS zo'n script zoekt en niet zelf gaat maken.
Gewijzigd op 16/02/2012 14:02:51 door - SanThe -
Roel -
16/02/2012 14:24:41Pascal Kneepkens
16/02/2012 14:30:02Ik zoek eigenlijk iets kant en klaar wat ik wilde aangeven is dat ik nog vrij onervaren ben en enkel een cursusje gevolgt heb meer nog niet en van php echt helemaal geen verstand heb.
Mijn webhooster is one.com en ik weet dat php en mysql ??? erbij zit en gebruikt kan worden wat dit verder inhoud? Ik was me al in aan het lezen maar kom er geen wijs uit. Hiervoor zal ik toch moeten wachten tot de vervolg cursussen komen omdit enigzins te snappen.
Wel wilde ik graag verder met mijn webiste onder tussen en aldoende hier veel leren in de tussen tijd.
Mijn webhooster is one.com en ik weet dat php en mysql ??? erbij zit en gebruikt kan worden wat dit verder inhoud? Ik was me al in aan het lezen maar kom er geen wijs uit. Hiervoor zal ik toch moeten wachten tot de vervolg cursussen komen omdit enigzins te snappen.
Wel wilde ik graag verder met mijn webiste onder tussen en aldoende hier veel leren in de tussen tijd.
Gewijzigd op 16/02/2012 14:32:22 door Pascal Kneepkens