Data na succesvolle stem terug krijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Willem criens

willem criens

10/04/2012 20:48:55
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Is het mogelijk om data terug te krijgen na een succesvolle stem op een externe website naar jou eigen website om te valideren of de stem daadwerkelijk is gegeven, zo ja hoe?
ik wil dit voor mijn website gebruiken om een gebruiker een bonus te geven na dat hij op een andere site heeft gestemt voor mijn website.

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

28/12/2024 22:35:13

B a s
Beheerder

B a s

10/04/2012 21:03:13
Quote Anchor link
Cookies, een backlink die je kunt checken via de referer of een tracking via analytics op de externe website - maar dan moet je wel toegang hebben tot die externe website ;-)

Willem criens

willem criens

10/04/2012 21:06:37
Quote Anchor link
is het ook mogelijk zonder toegang tot de externe website?

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/04/2012 23:18:55

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.