data ophaalen max lengte 200
Frank:
Overigens wordt er een alias aangemaakt met de naam 'resultaat'. Maar dat kun je ook zelf constateren, zie de query.
jordi:
Deze query kapt de tekst af met puntjes! Ik heb de query hier nog even getest en werkt zonder enige aanpassing uitstekend. Uiteraard moet je even de juiste kolom- en tabelnaam opgeven, maar dat is alles. Dus nogmaals, wát is nu het probleem?ik ben tot conclusie gekomen om dit te vergeten dus ik vraag nogmaals wie er een script of $query kan laaten zien hoe je een text afkapt met (....)
Overigens wordt er een alias aangemaakt met de naam 'resultaat'. Maar dat kun je ook zelf constateren, zie de query.
toch bij mij zeht die dit
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHEN LENGTH(wat) > 200 THEN CONCAT(LEFT(wat, 197), '...') ELSE wat END AS result' at line 1
jordi:
'Jordi' is de naam? Zal ik onthouden, dit is de laatste keer dat ik je heb geholpen. Zoek het voortaan maar zelf uit, ik ben er niet van gediend om op deze manier te worden uitgekafferd.ok rot dan maar op ik zoek het zelf wel uit tjongen
ik kan wel scripten maar dit weet ik niet en blijkbaar jullie ook niet !
ik kan wel scripten maar dit weet ik niet en blijkbaar jullie ook niet !
Bij de moderators zal ik nog een verzoekje indienen om je van phphulp af te gooien. Daar zul je waarschijnlijk geen probleem mee hebben, je waardeert hulp toch niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jordi
Ik ga met de andere mod's en admins eens kijken wat hieraan te doen is. Deze manier van posten is absoluut niet te tolereren.
Je hoort nog van ons.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn