data ophaalen max lengte 200

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jordi

jordi

24/09/2006 20:48:00
Quote Anchor link
Frank:
jordi:
ik ben tot conclusie gekomen om dit te vergeten dus ik vraag nogmaals wie er een script of $query kan laaten zien hoe je een text afkapt met (....)
Deze query kapt de tekst af met puntjes! Ik heb de query hier nog even getest en werkt zonder enige aanpassing uitstekend. Uiteraard moet je even de juiste kolom- en tabelnaam opgeven, maar dat is alles. Dus nogmaals, wát is nu het probleem?

Overigens wordt er een alias aangemaakt met de naam 'resultaat'. Maar dat kun je ook zelf constateren, zie de query.

toch bij mij zeht die dit

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHEN LENGTH(wat) > 200 THEN CONCAT(LEFT(wat, 197), '...') ELSE wat END AS result' at line 1

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 10:26:09

Frank -

Frank -

24/09/2006 20:49:00
Quote Anchor link
jordi:
ok rot dan maar op ik zoek het zelf wel uit tjongen
ik kan wel scripten maar dit weet ik niet en blijkbaar jullie ook niet !
'Jordi' is de naam? Zal ik onthouden, dit is de laatste keer dat ik je heb geholpen. Zoek het voortaan maar zelf uit, ik ben er niet van gediend om op deze manier te worden uitgekafferd.

Bij de moderators zal ik nog een verzoekje indienen om je van phphulp af te gooien. Daar zul je waarschijnlijk geen probleem mee hebben, je waardeert hulp toch niet.

Jordi

jordi

24/09/2006 20:50:00
Quote Anchor link
ik had het niet tegen jou
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jordi

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/09/2006 21:39:00
Quote Anchor link
@ jordi: ik heb laatst ook al eens een akkefietje met je gehad wegens een dubbelpost. Toen begon je ook te schelden. Inmiddels heb ik van drie leden een seintje gehad over je manier van doen hier op het forum.

Ik ga met de andere mod's en admins eens kijken wat hieraan te doen is. Deze manier van posten is absoluut niet te tolereren.

Je hoort nog van ons.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.